با رشد اکوسیستم دیفای سولانا، قیمت SOL از ۱۳۵ دلار گذشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک رالی قوی در اوایل این هفته، به نظر می‌رسد که رشد بازار گسترده‌تر کریپتو متوقف شده است. با این حال، سولانا (SOL) با ثبت یک رشد ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد. همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات روزانه سولانا هم از ۷ میلیارد دلار گذشته است. در این میان، تحلیلگران بازار انتظار دارند که در ماه مارس، قیمت سولانا تا ۲۰۰ دلار افزایش یابد.
اما علت این رالی توقف‌ناپذیر سولانا چیست؟ طبق گزارش‌ها، Marginfi، یک پروتکل وام‌دهی پیشرو در بلاکچین سولانا، از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی YBX، یک استیبل کوین با وثیقه مضاعف، خبر داده است. انتظار می‌رود که این استیبل کوین با پشتوانه دلار در نیمه دوم مارس در شبکه اصلی عرضه شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به این ترتیب، دارندگان YBX به یک جایگزین متنوع و غیرمتمرکز برای استیبل کوین‌های سنتی مانند یواس‌دی کوین (USDC) یا تتر (USDT) در بلاکچین سولانا دسترسی خواهند داشت که نشان‌دهنده تعهد این شبکه و تیم Marginfi به تقویت و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه در فضای دیفای است.
در حال حاضر، مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده در پروتکل Marginfi به ۵۸۰ میلیون دلار می‌رسد که جایگاه سوم را از این لحاظ در شبکه سولانا به خود اختصاص داده است.
در زمان نگارش این خبر، سولانا با قیمت ۱۳۵ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۳۰ درصد رشد در یک هفته اخیر دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

تقدیر از زحمات شما

سلام. ممنون از شما.