مهم‌ترین اخبار تأثیرگذار بر بازار رمزارزها (۱۶ دی ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گسترش فعالیت کوین‌بیس در اتحادیه اروپا با مجوز MiFID

صرافی کوین‌بیس (Coinbase) قرار است یک نهاد دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار اروپا (MiFID) در قبرس را جهت گسترش عرضه مشتقات خود در سراسر اتحادیه اروپا، خریداری کند.

تسویه بیش از ۱ میلیارد دلار بدهی توسط گروه ارز دیجیتال

گروه ارز دیجیتال (DCG)، وام‌های کوتاه‌مدت جنسیس (Genesis)، زیرمجموعه ورشکسته‌ خود، بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار را پرداخت کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این موضوع یک گام بزرگ بازیابی مالی برای این شرکت است؛ زیرا مشکل ۱ میلیارد دلار بدهی را تسویه می‌کند.

ثبت اصلاحات نهایی ETF اسپات بیت‌کوین

تمامی ۱۱ متقاضی صندوق‌های قابله معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین، اصلاحات به‌روز شده ۴b-۱۹ خود را ارسال کرده‌اند و طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود که روند اصلاح پرونده ۱-S نیز تا دوشنبه صورت پذیرد.

به گزارش بلومبرگ، سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار است در اوایل هفته آینده در مورد این برنامه‌ها رأی‌گیری کند.

فروش با تخفیف سهام ۱۰۰ میلیون دلاری FTX

شرکت فین‌تک دیو (Dave) مجموعه سهام ۱۰۰ میلیون دلاری را به قیمت ۷۱ میلیون دلار از اف‌تی‌اکس ونچرز (FTX Ventures) بازخرید کرد. شرکت دیو در میان مشکلات قانونی FTX از این صرافی فاصله گرفته است.

راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی ETF اسپات بیتکوین جدید توسط Hashdex

هش‌دکس (Hashdex) با ترسیم پتانسیل نوآورانه BTC و نیز خوش‌بینی از گرفتن تأییدیه از SEC، دومین تبلیغ برای ETF اسپات بیت‌کوین خود را راه‌اندازی کرد.

سلسیوس ۳۰ هزار اتریوم را از ‌استیک خارج کرد

شبکه سلسیوس در طول مراحل ورشکستگی این شبکه که در راستای استخراج بیت‌کوین بوده، ۳۰ هزار اتریوم (ETH) را به‌ عنوان بخشی از طرح بازیابی شبکه خود، از استیک خارج کرده است.

راه‌اندازی پروژه آزمایشی CBDC اسپانیا

بانک اسپانیا، آزمایشی شش ماهه را برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) آغاز کرده و در راستای آزمایش کارایی این نوع ارز دیجیتال با سکابانک (Cecabank)، آبانکا (Abanca) و آدهارا بلاکچین (Adhara Blockchain)، همکاری می‌کند.

راه‌اندازی فروشگاه ChatGPT توسط OpenAI

اوپن ای‌‌‌آی (OpenAI) هفته آینده فروشگاه چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) خود را راه‌اندازی و استاندارد جدیدی را در فناوری هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. هدف از راه‌اندازی این فروشگاه، توانمند ساختن توسعه‌دهندگان با ابزارهای خلاقانه پیشرفته است.

سرقت ۶۰۰ میلیون دلار رمزارز توسط هکرهای کره شمالی

به گفته تی‌آرام لبز (TRM Labs)، در سال ۲۰۲۳ مجرمان سایبری کره شمالی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار از ارزهای دیجیتال را سرقت کرده‌اند که به طور بالقوه مجموع آن‌ها به حدود ۷۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

نتیجه نمیتوان گرفت این خبر ها بعضی می‌تواند باعث رشد و بعضی باعث افت قیمت میشود

ممنون بابت اخبار با ارزشتون.
بسیار عالی.
خدا خیرتون بده