سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری در ETF بیت‌کوین تأییدنشده بلک‌راک! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

غول سرمایه‌گذاری بلک راک (BlackRock) پس از ارائه یک درخواست جدید و اصلاح‌شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فاش کرد که ۱۰۰ هزار دلار به عنوان “سرمایه اولیه” برای صندوق پیشنهادی ETF اسپات بیت کوین خود دریافت کرده است.
در این پرونده آمده است:

این سرمایه‌گذار اولیه با خرید ۱۰۰۰۰۰ دلار سهام در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ موافقت کرد و در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ مقدار ۴۰۰۰ سهم را به قیمت هر سهم ۲۵.۰۰ دلار تحویل گرفت.

در زمان نگارش این خبر، هویت این سرمایه‌گذار اولیه هنوز مشخص نیست.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

سرمایه اولیه (seed capital)، نشان‌دهنده بودجه اولیه راه‌اندازی کسب‌وکار است که به تأمین مالی ایجاد زیربنای یک ETF کمک می‌کند تا سهام‌ها بتوانند در بازار آزاد عرضه و معامله شوند.
راه‌حل پیشنهادی بلک راک «iShares Bitcoin Trust» به جای معاملات آتی مرتبط با بیت کوین، روی خود بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند و یکی از ۱۳ درخواستی است که در انتظار تأیید کمیسیون SEC است.
انتظار می‌رود که SEC در اوایل سال آینده یک یا چند ETF اسپات را تأیید کند و تحلیلگران بلومبرگ احتمال تأیید در ماه ژانویه را ۹۰ درصد می‌دانند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌دسک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments