رکورد سرمایه‌گذاری سازمانی در بیت کوین شکسته شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس آخرین گزارش شرکت کوین شیرز (Coinshares)، مجموع سرمایه ورودی‌ به محصولات مبتنی بر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به بالاترین میزان در سه ماه گذشته رسیده که نشان‌دهنده احساس صعودی در بازار است.
در این گزارش آمده است:

محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته مجموعاً ۳۴۶ میلیون دلار ورودی داشته‌اند که بزرگ‌ترین ورودی هفتگی در این ۹ هفته متوالی است.

طبق گزارش اخیر، بیت کوین در هفته گذشته ۳۱۲ میلیون دلار ورودی داشته و مجموع ورودی‌های آن در سال ۲۰۲۳ تاکنون، ۱.۵ میلیارد دلار بوده است. هیاهو در مورد صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین منجر به رکوردشکنی سرمایه ورودی در این هفته شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این روند که با پیش‌بینی راه‌اندازی ETF اسپات در ایالات متحده تحریک شده، بزرگ‌ترین روند از زمان بازار صعودی در اواخر سال ۲۰۲۱ است. ترکیبی از افزایش قیمت و جریان ورودی سرمایه، اکنون کل دارایی‌های تحت مدیریت (AuM) این محصولات را به ۴۵.۳ میلیارد دلار رسانده که بالاترین میزان در یک و نیم سال گذشته است.
این در حالی است که هنوز رهبران صنعت در مورد تأیید ETF بیت کوین گمانه‌زنی می‌کنند. دن مورهد از Pantera Capital، در مورد اهمیت ETF بیت کوین می‌گوید که وجود یک ETF گام بسیار مهمی برای تبدیل شدن به یک طبقه دارایی است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments