بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال، بار دیگر قدرت خود را به رخ کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ، بیت کوین (BTC) رهبر بازار ارزهای دیجیتال و دارای ارزش بازار تقریبا ۷۳۸ میلیارد دلاری است. گزارش‌های جدید حاکی از آنند که سودآوری بیت کوین در حال حاضر در سطحی است که با بسیاری از آلت‌کوین‌های برتر قابل مقایسه نیست.

بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، در حال حاضر ۸۳ درصد از آدرس‌های بیت‌کوین «در سود» هستند و فقط ۱۴.۹۸ درصد در ضرر و ۱.۳۵ درصد از آدرس‌ها در نقطه سربه‌سر قرار دارند.

به گزارش‌ این تیم، آدرس‌های به سود نشسته برابر ۴۲.۰۴ میلیون بوده، در حالی که آدرس‌های ضررکرده به ۷.۵۳ میلیون و آدرس‌های در نقطه سر به سر به ۶۷۹۶۶۰ می‌رسند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قدرت رهبری بیت کوین در مقایسه با آمار اتریوم بیشتر نمایان می‌شود. علی‌رغم اینکه اتریوم جایگزین ارزان‌تری با پتانسیل بیشتر برای افزایش قیمت است، تنها ۷۴.۶۹ درصد از آدرس‌های آن یا ۷۷.۹۷ میلیون آدرس در حال حاضر سودآور هستند. در مجموع، ۲۴.۷۶ میلیون آدرس اتریوم یا ۲۳.۷۲ درصد در ضرر به سر می‌برند، در حالی که آنهایی که در نقطه سربه سر خود هستند، ۱.۶۶ میلیون یا ۱.۵۹ درصد از کل آدرس‌ها را تشکیل می‌دهند.

در مقابل، برای آلت‌کوین‌های دیگر مانند کاردانو (ADA) و دوج کوین (DOGE)، تفاوت‌ها به طور قابل‌توجهی حتی بیشتر است.

به نظر می‌رسد رشد ۱۲۸ درصدی بیت کوین از ابتدای سال تا به امروز (YTD) و افزایش آشکار معیارهای کلیدی رشد آن، به ویژه برای سرمایه‌گذاران بلندمدت، آرامش‌بخش است.

با این حال، تأیید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین توسط SEC ایالات متحده، نشان می‌دهد که بهترین‌ها هنوز در راه هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یوتودِی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments