هکر صرافی FTX یک پلتفرم دیگر را هم به تعطیلی کشاند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پاسخ به یک سری تراکنش‌های مشکوک، صرافی THORSwap اعلام کرد که وارد حالت «تعمیر و نگهداری» شده و در نتیجه، فعالیت‌های معاملاتی خود را به طور موقت متوقف می‌کند.

تیم THORSwap این تصمیم را پس از ارزیابی کامل وضعیت و مشاوره با کارشناسان حقوقی و مجریان قانون، گرفته است.

طبق گزارش‌ها، این تراکنش‌های مشکوک شامل وجوهی بود که از کیف پول هکر صرافی FTX سرچشمه می‌گرفت. تیم صرافی THORSwap، هدف از اقدام جدید خود را «محدود کردن فعالیت‌های غیرقانونی و محافظت از امنیت پلتفرم» اعلام کرده و خاطرنشان کرده که سرویس‌های وام‌دهی، استقراض و استیکینگ آن، همچنان به فعالیت‌ ادامه خواهند داد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این هکر ناشناس مدت کوتاهی پس از اعلام ورشکستگی FTX در نوامبر سال گذشته، موفق شد تا ۶۰۰ میلیون دلار را از کیف پول‌های مختلف این صرافی خارج کند.

این هکر اخیرا و پس از حدود یک سال، شروع به جابه‌جایی و تبدیل بیش از ۱۵ هزار اتریوم‌ سرقتی به بیت‌ کوین کرده و برای این منظور، از پلتفرم‌های مختلفی از جمله THORSwap، استفاده کرده است.

لازم به ذکر است که THORSwap در شبکه THORChain کار می‌کند؛ شبکه‌ای که کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌های خود را آزادانه در بلاکچین‌های مختلف معامله کنند.

فعالیت ناگهانی و انتقال وجوه توسط هکر FTX با آغاز محاکمه سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق این صرافی، همزمان بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments