زمان مطالعه: 2 دقیقه

۳ ارز دیجیتالی که در خطر حذف از صرافی‌ها قرار دارند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از آغاز اقدامات قضایی علیه بایننس و کوین بیس، دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال، از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood) در حال بررسی ارزهای دیجیتال خود است.
روز سه‌شنبه 6 ژوئن، دن گالاگر (Dan Gallagher)، رئیس حقوقی رابین‌هود که خود یک کمیسر سابق SEC است، اعلام کرد که این کارگزاری به طور فعال در حال بررسی تحلیل‌های رگولاتورها است تا مشخص کند که چه اقداماتی باید انجام دهد. برخلاف سایر صرافی‌های رمزارزی، پلتفرم رابین‌هود از ارزهای دیجیتال محدودی پشتیبانی می‌کند.
در حال حاضر، تنها 18 ارز دیجیتال در صرافی رابین‌هود لیست شده‌ است. این را مقایسه کنید با صدها ارز دیجیتال لیست‌شده در صرافی کوین بیس. با این حال، برخی از توکن‌های فهرست‌شده در رابین‌هود عبارتند از سولانا (SOL)، کاردانو (ADA) و پالیگان (MATIC)، که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین، برای جلوگیری از هر گونه درگیری با SEC، رابین‌هود ممکن است سولانا، کاردانو و پالیگان را از لیست دارایی‌های خود حذف کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

کمیسیون SEC در آخرین تجدیدنظر خود از دادگاه خواسته است که دارایی‌های Binance.US را مسدود کند تا از اتلاف وجوه جلوگیری شود. SEC خاطرنشان کرد که 2.2 میلیارد دلار از سرمایه مشتریان آمریکایی صرافی Binance.US در معرض خطر قرار دارد. SEC ادعا کرد که، ژائو و بایننس بر دارایی‌های مشتریان به ارزش میلیاردها دلار سلطنت داشته‌اند.
وکلای SEC با ارائه درخواستی به دادگاه و ابراز نگرانی در مورد احتمال خروج پول از کشور و درخواست بازگرداندن و مسدود کردن دارایی‌های مشتریان ایالات متحده، اقدام فوری کردند. این اقدام برای جلوگیری از هر گونه انتقال غیرمجاز توسط نهادهای بایننس یا مدیر آن صورت گرفته است.
همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، کمیسیون SEC به تازگی شکایتی را علیه باییننس و ژائو تنظیم کرده و آنها را به فروش اوراق بهادار بدون ثبت‌نام مناسب و اختلاط وجوه سرمایه‌گذاران با سرمایه خود متهم کرده است. پرونده SEC ادعا می‌کند که ژائو یک “شهروند خارجی است که آشکارا می‌گوید این دادگاه صلاحیت رسیدگی به پرونده او را ندارد.”

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

16 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

دوستانی که توی دنیای کریپتو کارنسی هستن در جریان هستن. رسالت کریپتو چیه؟ خارج کردن پول و ظلم از دولت ها و اهدای اون به مردم. اصلا تعجبی نداره که مخالفت کنن کاملا طبیعیه. مخصوصا آمریکا که دلارش هر سال بی ارزش تر میشه. این پایان مخالفت ها نیست تازه اولشه بارها بارها ممکنه از طرف سایر دولت ها اتفاق بیفته ولی مگه مهمه؟ سوال اینه که دولت آمریکا چه دخل و تصرفی می‌تونه توی ولت من داشته باشه؟ دقیقا به این دلیله که دردشون گرفته و این ادامه خواهد داشت. تا زمانی که حداقل بیست درصد مردم کریپتو کارنسی رو به رسمیت بشناسند. بعدش دیگه مخالفت ها جای خودشو به سرمایه گذاری میده.

موفق باشن مثل ریال باشید که تو همه صرافی ها لیست شده

اتفاقا من با این خبر، بیشتر ترقیب شدم برای خرید این ۳ ارز، صبر داشته باشید لطفا
ثابت شده که این خبر ها رو شایعه میکنند تا قبل از صعود، مردم کلی ارزهاشون رو ارزون بفروشن

اینا همش بازی سیاسیه

اگر باج سبیل می‌دادند تعطیل نمی کردند الان جریمه حکم همان باج سبیل راانجام می‌دهد

هر چی میتونید از این سه ارز بخرید
سال ۲۰۲۶

چرت نگو لطفاً میخای خودت بخر تا شاید پولدار شوید

آخرین ویرایش 10 ماه پیش توسط Doolarrrrr

متیک آینده خوبی داره

فکر کن زندگیت رو ارز پالیگان باشه و این خبر رو بشنوی

کاملا درست میگید بزرگوار

من کل این کوین های که لیست این شغال ها سیکو هست رو دارم ! داداش کریپتوکارنسی ورد واید فریدام ! خطر از بین رفتن همه چیزی هست وقتی میای تو کریپتو! اما خیلی جدی میگم این کوین های قویترین کوین و تیم های تو عرصه رو دارن قطعات یک داستانی هستش ! پیگیری جواب تیم ها این کوین ها باش !

مرسی سید
امید دادی بهم
من خودم از بازی ها درامد دارم
و بخواطر همون PC رو فروختم پالیگان خریدم
بجای استریم و کارای دیگه الان اژدها میخرم بزرگ میکنم میفروشم

فقط بیت کوین و آتریم سرمایه گذاری کنید

یک کم به طراحی سایت برسید مثال اون رمز ارز هایی ک مینوسید رو سر تیتر بزنید یا پر رنگ کنید اصلا نمیشه فهمید

سلام. ممنون بابت پیشنهاد و حسن توجه شما. پیشنهاد شما به تیم مربوط انتقال داده شد.

رمز ارزها مورد مناقشه دولتها قرار گرفته.از یکطرف دولت های بسته و غیر شفاف مثل چین و امثالهم با اقتصاد مافیایی و از طرفی دولتهایی با اقتصاد شفاف ولی این وسط مردم عادی هستند که متضرر میشوند.