در بحبوحه بازار نزولی، این ۲ رمزارز در حال جذب سرمایه هستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش شرکت CoinShares، جریان خروجی سرمایه از محصولات ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به ۳۹ میلیون دلار رسید و ششمین هفته متوالی خروجی سرمایه (در مجموع ۲۷۲ میلیون دلار) را رقم زد. بااین‌حال، علی‌رغم جو منفی در کل بازار، دارایی‌هایی هم بودند که با جریان ورودی سرمایه مواجه شدند. این ارزها ریپل (XRP) و لایت‌کوین (LTC) بودند.

به گزارش رمزارز نیوز، حجم ورودی وجوه به محصولات سرمایه‌گذاری با محوریت لایت‌کوین، در هفته گذشته به ۵۰۰ هزار دلار رسید. این رقم از ابتدای ماه به ۸۰۰ هزار دلار و از ابتدای سال به یک میلیون دلار رسیده است. از این تحرکات می‌توان نتیجه گرفت که توجه این دسته از سرمایه‌گذاران به‌ تازگی به سمت LTC معطوف شده است. دلیل آن هم این است که حدود دو ماه تا رویداد هاوینگ یا نصف‌شدن لایت‌کوین باقی‌ مانده و همان‌طور که تاریخ نشان می‌دهد، قیمت این توکن در دوره‌های قبلی در شرایط مشابه رشد داشته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

از سوی دیگر، محصولات سرمایه‌گذاری متمرکز بر ریپل، در هفته گذشته تزریق کمتری داشتند که فقط ۱۰۰ هزار دلار؛ اما از ابتدای سال، XRP سه برابر لایت‌کوین، یعنی ۳ میلیون دلار، ورودی سرمایه داشته است.

این پویایی را می‌توان با این واقعیت توضیح داد که سرمایه‌گذاران در حال حاضر عجله‌ای ندارند که پول خود را در محصولات دیجیتالی که به XRP گره‌خورده‌اند، بگذارند. بااین‌حال، سرمایه از ابتدای سال به‌طور مداوم در جریان بوده است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران توقعاتی از ریپل دارند. این احتمال هم وجود دارد که انتظار آن‌ها مربوط به پرونده SEC علیه ریپل باشد که به‌طورکلی انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۳ پایان یابد.

در هفته آینده مشخص خواهد شد که آیا در ماه ژوئن خروج سرمایه از XRP اتفاق می‌افتد یا خیر.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments