افزایش چشمگیر آدرس‌های شیبا اینو! منتظر جهش قیمت باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه شیبا اینو شاهد افزایش قابل‌توجهی در فعالیت خود بوده که منجر به ایجاد موجی از آدرس‌های جدید SHIB شده است. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر مشهور رمزارز، در 26 می، 2,538 آدرس جدید ظاهر شد که نشان‌دهنده بالاترین رشد در سه ماه گذشته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

چیزی که این پیشرفت را جذاب‌تر می‌کند، افزایش همزمان فعالیت با بازگشت توکن Shiba Inu به پایین‌ترین سطح محلی خود، یعنی تقریباً 0.0000083 دلار در هر SHIB، است. متعاقباً، ارزش این توکن طی سه روز گذشته نزدیک به 7 درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه شدید خریداران با رسیدن قیمت به این محدوده خاص است.
افزایش چشمگیر آدرس‌های شیبا اینو! منتظر جهش قیمت باشیم؟افزایش ناگهانی ایجاد آدرس شیبا نشان‌دهنده علاقه و مشارکت فزاینده در این ارز دیجیتال است. با ایجاد آدرس‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران، شبکه گسترش می‌یابد که منجر به افزایش نقدینگی و مشارکت در بازار می‌شود. در نتیجه، این افزایش فعالیت احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی بر بازار کلی SHIB خواهد داشت.
باید دید که اکوسیستم شیبا اینو چگونه بیشتر تکامل خواهد یافت و آیا افزایش رشد آدرس تأثیری پایدار بر قیمت این توکن خواهد داشت یا خیر. در حال حاضر، حرکت قیمت SHIB آشکارا به احساسات عمومی بازار بستگی دارد و میم‌کوین‌ها یا شیباریوم هیچ تأثیری روی قیمت آن ندارند. بازار عمومی نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برد و کمتر از سه روز تا پایان «فروش ماه می» باقی مانده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

همش دروغ و فریب هست . کلاهبرداره این فدرال رزرو

درودبرشیبا