جزییات دادگاه پرونده رمزارز جعلی کینگ‌مانی!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جلسه اول دادگاه مربوط به پرونده رمزارز جعلی “کینگ‌مانی” با بیش از ۴ هزار شاکی که منجر به کلاهبرداری مبلغ 107,305,000 یورو از مال‌باختگان شده بود، برگزار شد. این جلسه با حضور متهمان، شکات و وکلای آنها تحت ریاست قاضی جواد غیاثی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد.
در این جلسه، متهمان ردیف اول (فریدون قربانیان مشهدی)، ردیف دوم (سیده شهره موسوی) و ردیف پنجم (شیدا قربانیان مشهدی) و وکلای آنها در دادگاه حاضر بودند. همچنین، دو متهم خانم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

نماینده دادستان، با استناد به نظریه کارشناسی مدیر کل حقوقی قضایی وزارت اطلاعات در تاریخ 24 اردیبهشت 1401، مدعی است که رمزارز “کینگ‌مانی” جعلی بوده است. متهمان ردیف اول، دوم و پنجم نقش اصلی در تهیه این ارز جعلی داشته‌اند و متهم ردیف شش، برنامه‌نویسی ارز جعلی “کینگ‌مانی” را انجام داده است. مجموعاً، مبلغ 107,305,000 یورو از طریق تولید و توزیع ارز جعلی “کینگ‌مانی” از شکات به دست متهمین رسیده است.
کیفرخواست این پرونده با عنوان اتهامی “اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور” صادر شده و شکات آن از نقاط مختلف کشور هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال .می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع ایران هشدار

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

باز هم اینا بعد از استفاده از یک عده کم اطلاع، برای رد گم کردن، دو تا از همون افراد رو دستگیر و حتی اعدام میکنه تا بگه چقدر طرفدار عدالته
پول مردم به همین راحتی خورده میشه
جون مردم ساده تر از آب خوردن گرفته میشه
ولی هنوز یک عده در خوابن

آخرین ویرایش 10 ماه پیش توسط زیبا

این هم مثل صرافی کریپتولند،سرمایه مردم را می‌خورد ویا توسط قوه قضائیه سرمایه مردم گرفته و بلوکه می‌شود در حساب های قوه،چه فایده ای برای مال باختگان دارد هیچ،