هشدار قوه قضاییه به مدیرعامل صرافی کریپتولند: خودت را معرفی کن!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز گذشته، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت پرونده صرافی کریپتولند و اخباری مبنی بر متواری شدن سینا استوی، مدیرعامل این صرافی، گفت: «این فرد اگر گوش شنوا دارد و اکنون ممکن است صدای مرا بشنود، اعلام می‌کنم باید بر اساس قرار وثیقه قانونی که برای او صادر شده است، خود را به دستگاه قضایی معرفی کند.»

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ستایشی افزود:

برای این فرد، قرار قانونی به میزان و ارزش مالی ۱۲۶ میلیارد تومان صادر و مطابق مقررات آزاد شد که در ادامه، مرجع قضایی وی را احضار کرد که از انجام این کار سر باز زده و به مرجع قضایی مراجعه نکرده است.

وی با بیان اینکه عدم مراجعه این فرد به معنای متواری شدن وی نیست، گفت:

اینکه بگوییم این فرد متواری شده است، صحیح نیست؛ زیرا باید ابعاد قضیه این فرد مشخص و سپس برای وی عناوین صادر شود. اتهام این فرد، اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش رمزارز به صورت غیرقانونی است.

او همچنین افزود: «حدود ۱۹۵ میلیارد تومان از اموال متهم توقیف شده است و در مورد اموال دیگر این فرد نیز اقدامات لازم در حال انجام و موضوع در حال بررسی است.»

منبع انتخاب

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شما که بخاطر بریج استوی را گرفتید و پول کابران بی دفاع را بلوکه کردید الان استوی مثل مرد بریج و صرافی بین اللملی را راه اندازی کرد حالا چه حرفی برای کاربران دارید؟

سلام وقت بخیر .عاقبت تصمیم شون چیشد.دویست میلیون پول سرمایه گذاری کردم و الان دستم بجایی بند نیست .بعد این از خدا بیخبرا دو ساله الکی میگن اطلاعات شخصی رو وارد کنید .مگه وارد نکردیم مگه تایید نشد؟ داداش شما اطلاعی نداری از آخرین تصمیم شون

من به استوی بیشتر از شما اعتماد دارم
چون الان هم مثل مرد میگه من تسویه می کنم اگر قوه مثلا قضاییه پول شما را پس نده
پول کاربران حاضر شما یا توان پرداخت را ندارید
یا می خواهید کابران خسته بشوند بعد بکشید بالا

بیشتر از این مردم را معطل نکنید و اصل پول با سود ماهیانه آن را به آنها برگردانید .تا اینجا مطمئن باشید خدا از شما راضی نیست و اگر همین طور پلیدی را ادامه بدهید ،حتما حتما نتیجه اش را خواهید دید .

اگر دولت بخواهد بر انتقال رمز ارزها یا سود آنها مالیات ببندد یا مالیات بیشتر از نیم درصد ببندد همه تریدر ها و هولدر های حرفه ای سرمایه خود را تنها با یک کلیک به خارج از کشور یا کیف پول ارسال و حتی ممکن است از کشور خارج شوند دولت باید بداند که این مسیری برای درآمد دلاری و ورود سرمایه به کشور است و اگر توقعات بیجا داشته باشد سرمایه ها را فراری خواهد داد..امیدوارم چنین نشود چرا که فعالان کریپتو بامشکلات فیلترینگ داخلی .تحریم ایرانیها توسط بایننس دیگران و بسیاری مشکلات ناشی از سیاست و هم اکنون هم آماده رفتن به دبی و استانبول و هستن اینها را از دست ندهید البته مالیات بر استخراج چون از برق ارزانتر و استفاده میشود آنهم بسیار اندک قابل قبول هست

خدا از تون نگذره با این تصمیم هایی که برای ما میگیرید

برای تایید هویت شهروند کشور ناتوان هستید اما برای اخذ مالیات و مصادره سرمایه کارگران بیش از تمام دنیا نیروی ضربت دارید و در حال برسی هستید

لطفا از اقدامات قضائی کشوری سخن نگویید که واریز درآمد معدن به صورت ریالی در بانک باعث ناپدید شدن و یا دستگیر شدن توسط نیروی زد ایرانی می شود! کدام اقدام به سود کارگران بوده که بزرگ گویی در رسانه باعث حمایت شود؟ شما در هر صورت اموال این شخص را بالا می کشید و هر شخص معترضی را دشمن خدا می نامید و اعدام می کنید پس مناسب است اجازه داده شود به طور موقت تفکر کنید موفق شده اید رمز ارز این صرافی را صاحب شوید و به خانواده های عرب با بانک ال انصار پیشکش کنید .سال ۲۰۲۳ با تمام سالها برای ایران متفاوت است یا با ملت حرکت می کنند و یا زیر پای ملت می مانند این یک دیدگاه شخصی از یک فرزند ایران است با آنچه شما قادر به درک و تایید آن نخواهید بود .مانند بانکهای خارجی در ایران فعال می شوند .

با ۴۵۰۰ شاکی چطور آزادش کردید ،این همه شاکی خصوصی و دشمن،اصلآ هنوز ایران است زنده است یا رفته حمام فین کاشان ،چرا شما همین پول مردم را تقسیم نمی‌کنید بهشان بدهید،سود بانکی دارد برا بعضی ها …..

باشه باشه صبر کنین الان میاد