جزییات راه‌اندازی ارز دیجیتال مشترک توسط ایران و روسیه!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ایران و روسیه از جمله کشورهایی هستند که کاربران را از استفاده از رمزارزها مانند بیت‌کوین و استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر (USDT) برای پرداخت منع کرده‌اند. در عین حال، این دو کشور به طور فعال برای پذیرش رمزارزها به عنوان ابزاری برای تجارت خارجی تلاش می‌کنند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که بانک مرکزی ایران در حال همکاری با دولت روسیه برای انتشار یک ارز دیجیتال مشترک جدید است. به گزارش خبرگزاری روسی ودوموستی، ایران و روسیه در حال همکاری برای ایجاد «توکن منطقه خلیج فارس» هستند که قرار است به عنوان یک روش پرداخت در تجارت خارجی عمل کند. به گفته الکساندر براژنیکوف، مدیر اجرایی انجمن صنایع رمزارزی و بلاکچین روسیه، پیش‌بینی می‌شود که این توکن در قالب یک استیبل‌کوین با پشتوانه طلا منتشر شود.
هدف استیبل‌کوین مشترک راه‌اندازی شده توسط ایران و روسیه، امکان انجام تراکنش‌های فرامرزی به جای استفاده از ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، روبل روسیه یا ریال ایران است. طبق گزارش‌ها، ارز دیجیتال بالقوه در یک منطقه اقتصادی ویژه در آستاراخان (Astrakhan)، جایی که روسیه شروع به پذیرش محموله‌های ایران کرد، فعالیت خواهد کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

فقط کاردانو

شماروبخداایرانی توارزهم گندمیزنه به زندگی مردم همون بورس دست بدین زندگی مردموداغون واره کردین شما بشینیدسرنطق کردنتون نریزتوبازارارزمردم این دفعه بایدگدایی بکنن