نهنگ‌ها از اتریوم به ریپل روی می‌آورند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های کریپتو که قبل از ادغام از اتریوم حمایت می‌کردند، اکنون بر XRP تمرکز کرده‌اند.
پس از انجام ارتقای ادغام در هفته گذشته، قیمت اتریوم با یک اصلاح شدید طی یک هفته، بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با کاهش ۴٫۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۲۷۳٫۵۲ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن نیز به حدود ۱۵۶ میلیارد دلار رسیده است.
بر اساس گزارش Santiment، کیف پول‌های بزرگ اتریوم پس از ادغام، حجم این دارایی خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده‌اند.
در حالی‌که اتریوم بیش از ۲۰ درصد کاهش داشته و سایر آلت کوین‌ها کاهش تک رقمی را به ثبت می‌رسانند، برخی از رمزارزها، برخلاف جریان کنونی در حال رشد هستند.
در طول هفته گذشته، یک جریان خرید قوی برای ریپل مشاهده شد و ارزش آن، ۲۰ درصد در نمودارهای هفتگی افزایش پیدا کرد. در حال حاضر، XRP با قیمت ۰٫۴۲۱۷ دلار معامله شده و ارزش بازار آن ۲۱ میلیارد دلار است. افزایش قیمت اخیر این ارز دیجیتال، هم‌زمان با انتشار گزارش‌هایی حاکی از توافق ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات‌متحده اتفاق افتاده است.
در کنار اکثریت آلت کوین‌ها، بیت کوین نیز با فشار فروش قوی هفت درصدی مواجه شده است. روز چهارشنبه با تصمیمات فدرال رزرو برای مقابله با تورم، قیمت بیت کوین به زیر ۱۹ هزار دلار کاهش یافت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کوین گپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

واقعا سایت خوب و بروزی دارید تشکر از تیم رمزارز نیوز