زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا می‌خواهد صنعت مد و لباس را متحول کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جان ریچموند، طراح معروف مد، همچنان مشتاق مشارکت خود با پروژه بلاکچین شیبا اینو است. از زمانی که خبر این همکاری در اوایل سال جاری اعلام شد، او مجموعه‌ای از طرح‌ها را به اشتراک گذاشته است تا جامعه شیبا را در جریان روند این همکاری قرار دهد.
در همین راستا، برند متعلق به این طراح محبوب، چاپ مجموعه‌های جدیدی را با طرح‌های شیبا اینو قبل از هفته مد میلان ۲۰۲۲ آغاز کرده است. حساب رسمی توییتر ریچموند به علاقه‌مندان شیبا اطمینان داد که این همکاری، صنعت مد را دگرگون خواهد کرد. وی همچنین تصویری از طراحی جدید خود به اشتراک گذاشته که در آن، نام شیبا نیز به چشم می‌خورد.این طراح مشهور قرار است در هفته مد میلان که از ۲۰ تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، شرکت کند. شایان‌ ذکر است که هفته مد میلان، یک نمایشگاه لباس است که در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود. این شهر نه‌فقط پایتخت مد ایتالیا، بلکه در سطح جهانی به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین مراکز مد شناخته می‌شود.
پیش از هفته مد میلان، جان ریچموند در توییتر درباره این همکاری خبررسانی و توجه طرفداران شیبا اینو را به خود جلب کرده بود. هفته گذشته این برند اعلام کرد که آماده رونمایی از مجموعه جدید طرح‌های شیبا اینو است و از کاربران خواست تا آماده شنیدن اخبار بزرگی در این‌ باره باشند.
هنوز ریچموند جزییات بیشتری را درباره این رویداد به اشتراک نگذاشته است. وی همچنین در ماه آوریل، علاقه خود را به خرید یک قطعه زمین مجازی در متاورس شیبا برای فروشگاه برند خود نشان داده بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
منبع کریپتو بیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments