۴ روش برای سرمایه‌گذاری سودآور در متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخبار منتشرشده حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران می‌توانند زمین‌های مجازی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و حتی رمزارزهای مبتنی بر متاورس را خرید و فروش کرده و از این طریق، به سود بالایی دست یابند. بنابراین، متاورس را می‌توان یک سرمایه‌گذاری ارزشمند در نظر گرفت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

۴ روش برای سرمایه‌گذاری سودآور در متاورس

  1. ارز دیجیتال متاورس را بخرید.

به گزارش سایت کوین گپ، دارایی‌های دیجیتالی معروف به «کریپتوهای متاورس» مربوط به پروژه‌های متاورسی هستند که افراد با استفاده و سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌توانند دنیای مجازی خود را توسعه دهند یا زمینه را برای دیگران فراهم کنند. برخی از معروف‌ترین رمزارزهای دنیای مجازی عبارتند از: دیسنترالند (MANA)، اکسی اینفینیتی (AXS)، سندباکس (SAND) و انجین کوین (ENJ).

  1. سرمایه‌گذاری از طریق NFTها

دارایی‌های منحصربه‌فرد در بلاکچین توسط توکن‌های غیر قابل تعویض نشان داده می‌شود. زمین و لوازم جانبی مورد استفاده توسط آواتار شما در دنیای مجازی، به عنوان توکن‌های NFT عرضه می‌شوند. توکن‌های غیرقابل تعویض دنیای مجازی را می‌توان در صورت افزایش ارزش خرید و بعداً فروخت. چندین متغیر، از جمله کاربرد آنها، ممکن است بر ارزش این NFTها تأثیر بگذارد.

  1. یک ملک متاورس بخرید.

امروزه خرید زمین در دنیای مجازی می‌تواند به اندازه خرید ملک در دنیای واقعی سودآور باشد. البته، سرمایه هنگفت مورد نیاز، بزرگ‌ترین مشکل خرید زمین در متاورس است. با این حال، با توجه به تعداد محدود افرادی که می‌توانند در دنیای مجازی زمین داشته باشند، این امر نیز یک مزیت محسوب می‌شود.

  1. سرمایه‌گذاری در ETFهای دنیای مجازی

مجموعه‌ای از دارایی‌هایی که مانند سهام در بازار سهام معامله می‌شوند، به عنوان صندوق قابل معامله در بورس یا ETF شناخته می‌شوند. سرمایه‌گذاران می‌توانند سهام شرکت‌های مختلفی را که مستقیم یا غیرمستقیم با دنیای مجازی مرتبط هستند، از طریق ETF خریداری کنند.

برای مثال، The Roundhill Ball Metaverse ETF، سرمایه‌گذاران را در معرض شرکت‌هایی مانند Nvidia، بازی‌ها و موتورهای بازی مانند Roblox و Tencent قرار می‌دهد که زیرساخت‌های لازم برای دنیای مجازی را می‌سازند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments