۲۰ هزار واحد بیت کوین به شبکه دیفای تزریق شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته گذشته بیش از 20.000 واحد بیت کوین به پروژه های دیفای تزریق شده است. به این ترتیب دیفای (Defi) رکورد جدیدی را در جذب سرمایه بیت کوینی ثبت کرد. انگیزه اصلی این سرمایه گذاران کسب سود از Yield Farming روی پلتفرم دیفای است.

بیت کوین در حال انتقال به دیفای

به گزارش CryptoSlate حجم بیت کوین منتقل شده به شبکه ی دیفای نشان می دهد که علاقه سرمایه گذاران به پروژه های Yield Fariming حدود 1000% افزایش داشته است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

با این حساب کل بیت کوین های سرمایه گذاری شده به دیفای، به  عدد 67.000 واحد رسید. این مقدار بیت کوین اکنون معادل 700 میلیون دلار است. این مقدار 20 برابر بیت کوین های موجود در شبکه لایتنینگ است.

بیش از 50 درصد این بیت کوین ها به صورت توکن wBTC سرمایه گذاری شده است. جالب آنکه قیمت wBTC در روزهای اخیر روند نزولی داشته است.

رمزارز Ren نیز سهمی معادل 17 هزار واحد بیت کوینی از این انتقال داشته است.

شکست شبکه لایتنینگ

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سهم شبکه لایتنینگ حدود 1.2% از کل بیت کوین های منتقل شده است. در حالی که 198 واحد بیت کوین به لایه ی 2 شبکه لایتنینگ نشان دهنده رشد 23 درصدی است، رشد حجم wBTC بالاتر از 8.600 درصد بوده است!

با وجود اینکه 600.000 واحد اتریوم از شبکه دیفای حذف شده است، اتریوم همچنان در با فاصله در صدر این شبکه است. بنابراین اتریوم و شبکه اش هنوز حرف اصلی را در دیفای می زنند.

یکی از عوارض این رکورد، افزایش شدید هزینه تراکنش ها در شبکه های مبتنی بر اتریوم است. بعضی توکن های اتریوم هزینه تراکنشی معادل 20 دلار را ثبت کرده اند که این موضوع یک چالش جدی است.

شبکه ی دیفای نشان داده که در آینده، بسیار بیشتر درباره آن خواهیم شنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments