قیمت لحظه ای وزیر ایکس + نمودار قیمت WRX 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

WazirX
WRX
رتبه: 456
$ 0.230775
15,115 تومان
7.57%
ارزش کل بازار
$ 105,662,704
حجم معاملات 24 ساعته
$ 3,781,750
عرضه در گردش
456,517,027 WRX
عرضه کل
1,000,000,000 WRX


نوسانات و اطلاعات قیمت وزیر ایکس

هر واحد وزیر ایکس در این لحظه با قیمت 0.230713 $، معادل 15,115 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال وزیر ایکس، معادل $ 105,662,704 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 3,781,750 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 7.57% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت وزیر ایکس یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره وزیر ایکس

ارز دیجیتال WazirX

وزیر اکس (WazirX) یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبادل ارز دیجیتال در کشور هند است. صرافی وزیر ایکس با داشتن یک پایگاه کاربری در حال رشد، خدمات مبادله بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال، از جمله توکن اختصاصی خود، یعنی توکن WRX را به بیش از یک میلیون کاربر خود ارائه می‌دهد.
وزیر اکس همچنین یک برنامه معاملاتی با رابط کاربری ساده را عرضه کرده است که می‌توان آن را از فروشگاه‌های برنامه پلی استور (Play Store) یا اپ استور (App Store) دانلود کرد. این برنامه خدمات متعددی مانند معاملات اسپات، معاملات همتا به همتا، واریز، برداشت و ... را به کاربران ارائه می‌دهد.
صرافی وزیر اکس اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی توسط بایننس (Binance)، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، خریداری شد. این موضوع باعث شده است که چشم‌انداز آتی وزیر ایکس در هند و بازار ارزهای دیجیتال بسیار روشن باشد.
ارز دیجیتال اختصاصی صرافی وزیر ایکس با نماد اختصاری WRX شناخته می‌شود که روی بلاکچین بایننس فعالیت می‌کند و می‌توان از آن برای انجام مبادلات و پرداخت کارمزد این صرافی استفاده کرد. حداکثر عرضه WRX برابر با ۱ میلیارد واحد در نظر گرفته شده است.
دارندگان توکن WRX می‌توانند از مزایای مختلفی همچون تخفیف کارمزد معاملاتی، استخراج معاملات WRX، مشارکت در ایردراپ توکن، کاهش کارمزد مارجین و موارد دیگر، برخوردار شوند. کاربران همچنین می‌توانند از توکن WRX برای خرید سایر دارایی‌های رمزارزی در صرافی وزیر ایکس استفاده کنند.

قیمت وزیر ایکس (WRX)

در ابتدای فروش توکن WRX در فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی، این توکن در محدوده قیمتی ۰٫۱۱ دلار معامله می‌شد. این ارز دیجیتال در ماه‌های اولیه چندان مورد استقبال قرار نگرفت و با در پیش گرفتن یک روند تقریباً خنثی، تا یک سال تغییرات محسوسی در قیمت رمزارز WazirX مشاهده نشد.
تا اینکه در فوریه سال 2021 میلادی و همزمان با رالی صعودی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت توکن WRX نیز وارد یک بازار گاوی شد و در تاریخ ۵ آوریل، بالاترین قیمت تاریخی خود را در ۵٫۹۴ دلار به ثبت رساند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2398 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments