قیمت لحظه ای وراسیتی + نمودار قیمت VRA 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Verasity
VRA
رتبه: 631
$ 0.006009
382 تومان
4.35%
ارزش کل بازار
$ 59,960,258
حجم معاملات 24 ساعته
$ 8,264,141
عرضه در گردش
10,001,381,139 VRA
عرضه کل
100,001,381,139 VRA


نوسانات و اطلاعات قیمت وراسیتی

هر واحد وراسیتی (VRA) در این لحظه با قیمت 0.006007 $، معادل 382 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال وراسیتی، معادل $ 59,960,258 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 8,264,141 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 4.35% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت وراسیتی یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره وراسیتی

Verasity یکی از ارزهای دیجیتالی است که امروزه برای رفع برخی از مشکلات موجود در شبکه‌های مرتبط، روی کار آمده است. این ارز دیجیتال قصد رقابت با سایر هم‌رده‌های خودش را دارد. پروژه این ارز در ۱۸ می ۲۰۱۸ پایه‌گذاری شد. ارز Verasity با هدف ایجاد سیستمی دقیق و کامل برای کاربران و تبلیغ‌کنندگان و بهبود درآمد آنها، روی کار آمده است و تاکنون، نتایج خوبی به دست آورده است. ارز دیجیتال Verasity به‌ وسیله پروتکل اثبات ارزش PoV، لایه‌های محصول و همچنین پلتفرم مربوط به آن با نام esportfightclub.com (یک پلتفرم استریم بازی به روشی حرفه‌ای که از جمله بازی‌های آن، می‌توان به PUBG mobile اشاره کرد.) هدف خود را عملی می‌کند. ارز دیجیتال وراسیتی، تمام محصولات خود را در پلتفرم تحت مالکیت و کنترل verasity، ترکیب می‌کند تا از امنیت داده‌ها و دارایی‌های کاربران، اطمینان حاصل کند.

توکن VRA

توکن مربوط به این ارز دیجیتال، با نام VRA شناخته می‌شود. پلتفرم‌های تحت مالکیت این ارز، پاداش‌هایی را به‌ صورت توکن VRA جهت تماشا، اشتراک‌گذاری و برنده‌ شدن برای کاربران در نظر می‌گیرند. این پروژه، برای جلوگیری از هر گونه تقلب در پلتفرم خود، بیش از ۲۰۰ نقطه کلیدی را برای تشخیص هویت کاربران (انسان یا ربات)، قرار داده است. این ارز دیجیتال در تلاش است که فناوری اثبات نمایش و ذخیره‌سازی داده‌های خود را تا حوزه NFT نیز افزایش دهد.

قیمت توکن VRA

با توجه‌ به درخواست‌های روزافزون کاربران، حجم این توکن نیز در حال افزایش است. در حال حاضر، کل حجم ارائه‌شده برای توکن VRA، در حدود ۱۹.۴۰۰ میلیارد واحد اعلام شده است. قیمت توکن VRA در ۶ ژانویه ۲۰۲۲، به ۰.۰۲۸ دلار رسید که البته با تغییراتی نیز همراه خواهد بود. قیمت ارز دیجیتالVerasity  با افت و خیزهای زیاد مواجه شده است؛ به‌ طوری ‌که پایین‌ترین قیمت ارز دیجیتال وراسیتی مربوط به ۱۸ می ۲۰۱۵ و معادل ۰.۰۰۰۲۳۴۲ دلار و بالاترین قیمت آن نیز مربوط به ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ و معادل ۰.۰۸۲۳۹ دلار، بوده است.

آینده توکن VRA

از آنجا که افراد مختلفی در حال ورود به حوزه استریم و استفاده از ابزارهای مربوط به آن هستند و با در نظر گرفتن این موضوع که وراسیتی نوعی پلتفرم برای انجام این کار است، انتظار می‌رود این توکن در مدتی کوتاه، با افزایش قیمت مناسبی روبه‌رو شود. البته در حال حاضر نیز قیمت آن در وضعیت مناسبی قرار دارد، اما در صورت بهبود پروتکل‌ها و ورود آن به حوزه NFT، در وضعیت بهتری نیز قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments