قیمت لحظه ای تتا فیول + نمودار قیمت TFUEL 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Theta Fuel
TFUEL
رتبه: 146
$ 0.08315
5,595 تومان
0.35%
ارزش کل بازار
$ 541,416,816
حجم معاملات 24 ساعته
$ 8,390,114
عرضه در گردش
6,518,568,797 TFUEL
عرضه کل
6,518,714,674 TFUEL


نوسانات و اطلاعات قیمت تتا فیول

هر واحد تتا فیول در این لحظه با قیمت 0.083128 $، معادل 5,595 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال تتا فیول، معادل $ 541,416,816 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 8,390,114 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.35% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت تتا فیول یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره تتا فیول

ارز دیجیتالTheta Fuel یا ارز تتا فیول یکی از توکن‌های شبکه تتا است. شبکه تتا یک شبکه بلاکچین محتوا است. این شبکه زیرساخت غیرمتمرکزی را برای اشتراک‌گذاری ویدیو و داده و محاسبات ایجاد کرده است. شبکه تتا دو توکن دارد: یکی توکن تتا (THETA) که توکن مدیریتی شبکه تتا است و دیگری توکن تتا فیول (TFUEL). ارز Theta Fuel به عنوان پاداش به کاربران شبکه تتا برای تماشای ویدیو‌ها، اشتراک‌گذاری و اعتبارسنجی آنها، تعلق می‌گیرد.
توکن تتا فیول (TFUEL) یک توکن ابزاری است. این توکن به عنوان ابزاری برای انتقال و تحویل داده‌ها و ویدیو‌های غیرمتمرکز عمل می‌کند. این توکن را می‌توان یک توکن گس (Gas) نامید؛ زیرا به صورت محرکی برای انجام عملیات در شبکه تتا، مثل پرداخت به پخش‌کنندگان ویدیو و به افرادی که یک جریان ویدیویی را به اشتراک می‌گذارند، عمل می‌کند. از توکن تتا فیول (TFUEL) برای استفاده و استقرار قراردادهای هوشمند و پرداخت کارمزد تراکنش‌های NFT و برنامه‌های دیفای (برنامه‌های مالی غیرمتمرکز) نیز استفاده می‌شود. در واقع این توکن انگیزه‌ای برای مشارکت کاربران در شبکه تتا ایجاد می‌کند. مشارکت بیشتر کاربران باعث بالاتر رفتن امنیت شبکه می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند منابعی مثل پهنای باند یا قدرت محاسباتی خود را در شبکه تتا به اشتراک بگذارند و در برابر، توکن تتا فیول پاداش بگیرند.
تیم ارز دیجیتال تتا فیول افرادی باسابقه و قوی هستند. مؤسسان اصلی این ارز دیجیتال، یعنی میچ لیو و جیئی لانگ، سابقه طولانی در صنعت بازی، ویدیو و واقعیت مجازی دارند. آنها همچنین توانسته‌اند شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ و سونی را برای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال تتا مجاب کنند.
توکن تتا فیول در ماه مارس سال 2019 به بازار ارزهای دیجتال وارد شد. قیمت ارز دیجیتال تتا فیول در زمان عرضه اولیه‌اش 0.01627 دلار بود. قیمت تتا فیول با شیب صعودی ملایمی در طول دو ماه به 0.022 دلار رسید. پس از آن هم قیمت ارز دیجیتال Theta Fuel نوسان خاصی نداشت و در همین محدوده قیمت قرار داشت. تا اینکه قیمت TFUEL در ژانویه سال 2021 در یک رالی قیمت قرار گرفت و قیمت توکن TFUEL در کمتر از سه ماه به عدد 0.48 دلار رسید. این یعنی قیمت تتا فیول در این سه ماه 24 برابر شد. پس از این افزایش قیمت، توکن TFUEL نوسانات شدید قیمت را تجربه کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments