قیمت لحظه ای Synapse + نمودار قیمت SYN 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Synapse
SYN
رتبه: 304
$ 1.12
71,773 تومان
1.70%
ارزش کل بازار
$ 211,636,573
حجم معاملات 24 ساعته
$ 8,802,915
عرضه در گردش
190,117,589 SYN
عرضه کل
184,907,850 SYN


نوسانات و اطلاعات قیمت Synapse

هر واحد Synapse (SYN) در این لحظه با قیمت 1.12 $، معادل 71,773 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Synapse، معادل $ 211,636,573 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 8,802,915 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.7% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Synapse یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Synapse

سیناپس (Synapse) یک پروتکل بلاکچینی با قابلیت‌ تعامل بین زنجیره‌ای است که امکان انتقال دارایی‌ها بین شبکه‌های بلاکچینی مختلف را به صورت ایمن و کارآمد فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، این پروتکل برای حل مشکل تعامل‌پذیری شبکه‌ها از طریق فعال کردن قابلیت‌هایی مانند انتقال دارایی، سواپ کردن و پیام‌رسانی، توسعه یافته و امکان انجام تراکنش‌های غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز را میان اکوسیستم‌های لایه اول و زنجیره‌های جانبی (لایه دوم) فراهم می‌کند.
برای دستیابی به این هدف، سیناپس از طریق فناوری بازارساز خودکار (AMM) و الگوریتم‌های پایدار، توکن‌ها را از یک بلاکچین به توکن‌های اصلی زنجیره مقصد تبدیل می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از پل سیناپس برای انتقال دارایی‌های مختلف (توکن‌های ERC-20، توکن‌های BEP-20 یا هر دارایی تحت پشتیبانی دیگر) از بلاکچین‌هایی مانند اتریوم، پالیگان، اوالانچ، هارمونی و … استفاده کنند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از پروتکل سیناپس برای ایجاد برنامه‌های مفید بین زنجیره‌ای مانند صرافی‌های غیرمتمرکز، بازارهای مشتقه و پلتفرم‌های وام‌دهی، استفاده نمایند.
ارز دیجیتال بومی شبکه سیناپس با نماد اختصاری SYN شناخته می‌شود که یک توکن مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم است و از آن می‌توان برای دسترسی به خدمات شبکه، پرداخت کارمزدها، استیکینگ و مشارکت در حاکمیت شبکه، استفاده کرد.
لازم به ذکر است که ارز دیجیتال سیناپس با نماد SYN را نباید با ارز دیجیتال سیناپس نتورک (Synapse Network) با نماد SNP اشتباه گرفت؛ رمزارزی که برای کمک به افراد برای جمع‌آوری سرمایه ایجاد شده است.

تاریخچه قیمت سیناپس

ارز دیجیتال سیناپس برای اولین بار در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱ و با قیمت ۲٫۳۸ دلار وارد بازار شد. همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید، روند قیمت سیناپس نیز در روزهای اولیه بی‌ثبات بود، به طوری‌ که قیمت SYN در ۲۸ سپتامبر تا ۱٫۳۲ دلار کاهش یافت.
با این حال، در اوایل ماه اکتبر همان سال، قیمت ارز SYN افزایش یافت و در ۹ اکتبر به ۳٫۹۵ دلار رسید. اگرچه قیمت سیناپس پس از آن مجدداً کاهش یافت، ولی در اواخر ماه اکتبر دوباره وارد یک روند صعودی شد. طی این چرخه صعودی که تا حد زیادی به دلیل افزایش علاقه کاربران به پروژه و اطلاعیه‌های مربوط به همکاری‌های آن شروع شد، قیمت SYN در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ تا اوج تاریخی خود در ۵٫۰۱ دلار افزایش یافت.
طی چند ماه بعدی، نوسانات قیمت ارز SYN همچنان ادامه داشت، ولی این رمزارز نتوانست رکورد جدیدی را ثبت کند. تا اینکه در ماه می ۲۰۲۲ و همزمان با کاهش قیمت بیت کوین و روند نزولی کلی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت سیناپس هم وارد یک چرخه نزولی قوی شد که طی آن، این ارز دیجیتال پایین‌ترین قیمت تاریخی خود را در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ در محدوده ۰٫۴۵ دلار ثبت کرد.
اگرچه از آن زمان تاکنون، قیمت SYN توانسته بخشی از ضررهای خود را جبران کند، اما همچنان بیش از ۷۵ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

پیش بینی قیمت سیناپس

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی، مکانیسم‌ها، فرمول‌ها و ابزارهای مختلف، این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم Digitalcoinprice پیش‌بینی می‌کنند که سیناپس سال ۲۰۲۲ را با متوسط قیمت ۱٫۲۶ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت ارز SYN را در سال ۲۰۲۳، برابر با ۲٫۷۶ دلار، در سال ۲۰۲۴، در محدوده ۳٫۷۸ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۴٫۸۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت سیناپس در سال ۲۰۳۰، تا ۱۶٫۸ دلار افزایش یابد.
با افزایش روزافزون محبوبیت اکوسیستم دیفای در میان کاربران، تقاضا برای انتقال دارایی‌ها بین بلاکچین‌های مختلف نیز افزایش یافته است. پل سیناپس به گونه‌ای طراحی شده که راهی مطمئن و کارآمد برای این منظور باشد. پروژه سیناپس همچنین توسط چندین شرکت امنیتی مورد حسابرسی قرار گرفته و برای محافظت در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی، دائماً توسط تیم توسعه‌دهنده آن نظارت می‌شود. علاوه بر این، تیم سیناپس به طور مداوم در حال کار روی افزودن دارایی‌ها و شبکه‌های بیشتر به این پروتکل است. بنابراین، آینده برای پروتکل سیناپس و توکن SYN آن امیدوارکننده به نظر می‌رسد.
با این حال، در نظر داشته باشید که عملکرد گذشته یک ارز دیجیتال، هرگز تضمینی برای نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای سیناپس ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments