قیمت لحظه ای اسپل توکن + نمودار قیمت SPELL 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Spell
SPELL
رتبه: 402
$ 0.000906
57 تومان
3.19%
ارزش کل بازار
$ 128,992,411
حجم معاملات 24 ساعته
$ 8,759,092
عرضه در گردش
141,841,851,182 SPELL
عرضه کل
196,008,739,620 SPELL


نوسانات و اطلاعات قیمت اسپل توکن

هر واحد اسپل توکن (SPELL) در این لحظه با قیمت 0.000906 $، معادل 57 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال اسپل توکن، معادل $ 128,992,411 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 8,759,092 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.19% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت اسپل توکن یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره اسپل توکن

اسپل توکن (Spell Token) با نماد اختصاری SPELL، توکن پاداش متعلق به آبراکادابرا دات مانی (abracadabra.money) است؛ یک پلتفرم وام‌دهی است که از توکن‌های بهره‌دار (ibTKNs) به عنوان وثیقه برای قرض گرفتن یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا به نام مجیک اینترنت مانی (Magic Internet Money) یا MIM استفاده می‌کند. آبراکادابرا از فناوری وام‌دهی کاشی (Kashi) که توسط صرافی محبوب سوشی سواپ معرفی شده، برای ارائه یک بازار وام‌دهی مجزا استفاده می‌کند. در یک بازار وام‌دهی مجزا، ریسک به طور جمعی تقسیم نمی‌شود. بنابراین، در صورتی که یک جفت ارز نقدینگی خود را از دست بدهد یا اتفاقی برای قرارداد هوشمند آن بیفتد، فقط آن جفت تحت تأثیر قرار می‌گیرد، نه کل پلتفرم. این به آبراکادابرا اجازه می‌دهد تا جفت‌های مختلفی را ارائه دهد که توسط اکثر صرافی‌های غیرمتمرکز دیگر پشتیبانی نمی‌شوند. آبراکادابرا همچنین امکان ییلد فارمینگ (yield farming) را فراهم کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با استیک کردن توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی (LP) خود، توکن SPELL پاداش بگیرند.

توکن SPELL

همان‌طور که گفته شد، اسپل توکن (SPELL) را می‌توان با تأمین نقدینگی استخرهای مختلف در پلتفرم آبراکادابرا پاداش گرفت. کاربران همچنین می‌توانند توکن SPELL را استیک کنند و این توکن‌های استیک‌شده برای بخشی از کارمزدهای پلتفرم (بهره، کارمزد قرض گرفتن و ۱۰ درصد از کارمزد لیکوییدیشن برای بازارهای خاص) اختصاص می‌یابند. توکن SPELL از یک مدل هاوینگ ۱۰ ساله پیروی می‌کند که طی آن، پاداش‌های توزیع‌شده هر سال به نصف کاهش می‌یابند. توکن SPELL همچنین به عنوان توکن حاکمیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران با توجه به میزان توکن‌های استیک‌شده خود در این پلتفرم حق رأی دارند.

قیمت توکن SPELL

ارز دیجیتال اسپل در تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۰۰۰۶۵ دلار به بازار عرضه شد. قیمت این ارز دیجیتال تا اواسط ماه سپتامبر روندی تقریبا خنثی داشت و افزایش چندانی را تجربه نکرد. تا این‌که در روزهای پایانی ماه سپتامبر، قیمت ارز دیجیتال Spell وارد یک چرخه صعودی شد که طی آن، رشد چشمگیری را تجربه کرد. در طول این رالی، اوج تاریخی قیمت ارز دیجیتال اسپل در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ و در محدوده ۰٫۰۷۵ دلار به ثبت رسید. با این حال، روزهای اوج ارز دیجیتال اسپل دوام چندانی نداشت و با در پیش گرفتن یک روند نزولی، قیمت توکن SPELL تا تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۲۱ به ۰٫۰۰۸ دلار کاهش یافت. از آن زمان تاکنون، این ارز دیجیتال روزهای بسیار پرنوسانی را پشت سر گذاشته و چندین اوج و کف محلی را به ثبت رسانده است.

آینده توکن SPELL

اگرچه قیمت ارز دیجیتال اسپل در یک روند صعودی را تجربه کرده و دارای ارزش بازار تقریباً چشمگیری است، اما به دلیل عرضه بسیار زیاد، بعید است که قیمت این توکن به ۱ دلار برسد. اگر اعضای جامعه تصمیم بگیرند که SPELL بیشتری را بسوزانند و اگر آبراکادابرا با پروتکل‌های بیشتری وارد همکاری شود، قیمت ارز دیجیتال Spell می‌تواند به روند صعودی خود در آینده ادامه دهد و قیمت‌های خوبی از خود به ثبت برساند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments