قیمت لحظه ای RARI + نمودار قیمت RARI 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

RARI
RARI
رتبه: 754
$ 3.75
237,900 تومان
1.35%
ارزش کل بازار
$ 43,237,086
حجم معاملات 24 ساعته
$ 1,111,013
عرضه در گردش
11,578,870 RARI
عرضه کل
25,000,000 RARI


نوسانات و اطلاعات قیمت RARI

هر واحد RARI (RARI) در این لحظه با قیمت 3.75 $، معادل 237,900 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال RARI، معادل $ 43,237,086 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 1,111,013 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.35% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت RARI یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره RARI

راریبل (RARI) چیست؟

راریبل (Rarible) یک بازار و پلتفرم صدور توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) است که با استفاده از توکن RARI خود، امکان تعامل با پروتکل را برای کاربران فراهم می‌کند.
در پلتفرم راریبل کاربران به راحتی می‌توانند برای آیتم‌های دیجیتالی منحصربه‌فرد مانند آثار هنری، آیتم‌های بازی و سایر موارد، توکن‌های غیر قابل تعویض ایجاد کنند. این پلتفرم یک بازار با قابلیت‌های ویژه را به کاربران ارائه می‌دهد که برای ارائه یک تجربه کاربری آسان، با استفاده از دسته‌های مختلف فیلتر و مرتب شده است.
در بازار راریبل هر کسی می‌تواند توکن‌های غیر قابل تعویض را ایجاد و ارسال کند. توکن RARI ستون اصلی این پلتفرم است و برای پاداش دادن به کاربران فعال و مشارکت در مدیریت پروتکل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنیانگذاران راریبل چه کسانی هستند؟

تیم راریبل در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به دست الکسی فالین (Alexei Falin) و الکساندر سالنیکوف (Alexander Salnikov) در مسکو بنیانگذاری شد.
الکسی فالین مدیر عامل راریبل و همچنین هم‌بنیانگذار Sticker.Place، یک شرکت نرم افزار رایانه‌ای فعال در زمینه استیکرها، است. فالین از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و مدرسه عالی اقتصاد در مسکو فارغ‌التحصیل شد.
الکساندر سالنیکوف یکی از هم‌بنیانگذاران Zenome و مدیر عرضه اولیه کوین (ICO) Humaniq بود؛ یک پروژه مبتنی بر بلاکچین که با هدف ارائه ابزارهایی برای افراد محروم از خدمات بانکی، راه‌اندازی شد. سالنیکوف در گذشته بیش از پنج شرکت موفق تأسیس کرده و تجربه زیادی به عنوان مدیر تولید دارد. او اکنون به عنوان مدیر تولید راریبل مشغول به کار است.
همان‌طور که در صفحه رسمی راریبل در لینکدین (LinkedIn) آمده است، کل تیم راریبل از ۱۲ کارمند تشکیل شده که بسیاری از آنها هنرمند هستند.

چه چیزی راریبل را منحصر‌به‌فرد می‌کند؟

راریبل قصد دارد که با استفاده از فناوری بلاکچین، به فراتر از یک بازار کالاهای دیجیتالی و هنری تبدیل شود. این پلتفرم برای ایجاد یا ضرب (mint) توکن‌های غیر قابل تعویض با فرآیندی کاملاً ساده استفاده می‌شود. به این ترتیب، حتی کسانی که تجربه کمی در مورد NFT‌ ها دارند، می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند.
این امر به هنرمندان و افراد خلاق اجازه می‌دهد که ضمن بهره‌مندی از امنیت فناوری بلاکچین و بدون هیچ مانعی، محصولات دیجیتالی خود را ایجاد کنند و بفروشند.
پلتفرم و پروتکل راریبل یک اکوسیستم خودگردان است که توسط دارندگان توکن RARI اداره می‌شود. در این پلتفرم، دارندگان توکن راریبل وظیفه رأی دادن به پیشنهادهای مدیریتی را بر عهده دارند. توسعه‌دهندگان راریبل قصد دارند در آینده، پروتکل خود را به یک ساختار کاملاً غیرمتمرکز خودگردان یا همان دائو (DAO) انتقال دهند.
توکن‌های غیر قابل تعویض مفهوم کاملاً جدیدی هستند، اما راریبل قصد دارد علاوه بر سایر استراتژی‌های تجاری برای تقویت رشد پلتفرم، بخشی از درآمد خود را برای کمک مالی به ضرب اولین تراکنش NFT (تراکنش ایجاد NFT) توسط کاربران، اختصاص دهد.
پروتکل راریبل راه‌حلی برای محدودیت‌های پیش رو در بازار مالکیت معنوی است؛ مانند مشکلات مربوط به صدور مجوز و الزامات اداری. با استفاده از این پلتفرم، هر کسی می‌تواند تنها با چند کلیک به توکن‌های غیر قابل تعویض دسترسی داشته باشد.

امنیت شبکه راریبل چگونه تأمین می‌شود؟

پلتفرم راریبل روی شبکه اتریوم ساخته شده و توکن اختصاصی آن، یعنی RARI نیز مبتنی بر استاندارد ERC-20 است. توکن‌های غیر قابل تعویض ایجادشده در پلتفرم راریبل با استفاده از استاندارد ERC-721 ضرب شده‌اند و توسط پروتکل راریبل ایمن می‌شوند.
بنابراین، توکن‌های ERC-20 و ERC-721 در شبکه اصلی اتریوم قابل معامله هستند و امنیت آنها نیز توسط این شبکه تأمین می‌شود. در بلاکچین اثبات کار (POW) اتریوم که قرار است به زودی به الگوریتم اجماع اثبات سهام (POS) انتقال یابد، شبکه‌ای غیرمتمرکز از نودها (nodes) و ماینرها برای اطمینان از امنیت تراکنش‌ها فعالیت می‌کنند.
از سوی دیگر، منحصربه‌فرد بودن توکن‌های غیر قابل تعویض معامله‌شده در بازار راریبل، با استفاده از شفافیت بلاکچین اتریوم تأیید و تضمین می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال راریبل (RARI)

قیمت ارز دیجیتال راریبل (RARI) از ابتدا تا کنون

قیمت ارز دیجیتال راریبل (Rarible) از زمان راه‌اندازی آن در جولای سال ۲۰۲۰ تا سپتامبر همان سال، در محدوده ۱.۳-۰.۷ دلار قرار داشت. در ماه سپتامبر، توکن RARI وارد یک بازار گاوی شد و قیمت راریبل تا حدود ۸.۳ دلار افزایش یافت. با این حال، قیمت Rarible مجدداً به حدود ۱.۹ دلار کاهش پیدا کرد و تا اواخر ژانویه سال ۲۰۲۱، در یک روند خنثی قرار داشت. در فوریه سال ۲۰۲۱ و با رونق گرفتن بازار توکن‌های غیر قابل تعویض، توکن RARI نیز یک روند صعودی به خود گرفت، تا این که در تاریخ ۱۰ مارس، قیمت توکن راری به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۳۸.۳ دلار رسید. پس از این افزایش قیمت چشمگیر، قیمت ارز دیجیتال راریبل (RARI) کمی کاهش یافته است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments