قیمت لحظه ای Ovr + نمودار قیمت OVR 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Ovr
OVR
رتبه: 1124
$ 0.365802
24,578 تومان
2.45%
ارزش کل بازار
$ 18,753,533
حجم معاملات 24 ساعته
$ 579,870
عرضه در گردش
51,265,344 OVR
عرضه کل
87,793,866 OVR


نوسانات و اطلاعات قیمت Ovr

هر واحد Ovr در این لحظه با قیمت 0.365704 $، معادل 24,578 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Ovr، معادل $ 18,753,533 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 579,870 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.45% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Ovr یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Ovr

ارز دیجیتال OVR یک پلتفرم متن‌باز، مبتنی بر واقعیت افزوده و در مقیاس جهانی است که یک زیرساخت غیرمتمرکز را بر بستر شبکه بلاکچینی اتریوم، ایجاد کرده است. با کنار هم قرار دادن دنیای فیزیکی و دنیای مجازی، بازی متاورسی OVR تمام ابزارهای لازم برای ارائه یک تجربه همه‌جانبه و تعاملی و همچنین، واقعیت مجازی را به روشی غیرمتمرکز، فراهم می‌کند. فناوری OVR، سازگار با دستگاه‌های تلفن همراه و عینک‌های هوشمند است. به این ترتیب، بازی OVR تجربه جدیدی از واقعیت افزوده را به گیمرها، تولیدکنندگان محتوا، هواداران، هنرمندان و کاربران روزمره ارائه می‌کند. بازی OVR از دو پروتکل بسیار مهم استفاده می‌کند. اول، اتریوم که یک لایه پایه را برای بازی OVR فراهم کرده است. دوم، سیستم فایل بین سیاره‌ای (IPFS) –یک سیستم توزیع فایل همتابه‌همتا و غیرمتمرکز– که بازی متاورسی OVR از آن برای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز تجربیات OVR استفاده می‌کند.

توکن OVR

توکن بومی بازی OVR، یک توکن ERC20 است که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. کاربران می‌توانند به ازای مشارکت در مدیریت اکوسیستم بازی OVR، توکن OVR را به عنوان پاداش دریافت کنند و به این ترتیب، به کسب درآمد بپردازند. این توکن برای خرید، اجاره یا فروش زمین‌های OVRLand (بازی متاورسی OVR)، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران همچنین می‌توانند با استیک کردن توکن OVR، پاداش بگیرند. از طرف دیگر، تولیدکنندگان محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌توانند با طراحی و انتشار تجربیات برای سایر کاربران، توکن‌ OVR دریافت کنند. با در اختیار داشتن این توکن چندکاربردی، می‌توان به نودهای OVR نیز رأی داد.

قیمت توکن OVR

توکن OVR در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۰۷۱ دلار، در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) لیست شد. اگرچه در روزهای ابتدایی، این ارز دیجیتال با استقبال چندانی مواجه نگردید و قیمت آن، کمترین سطح تاریخی خود را در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ و در محدوده ۰٫۰۲۴ دلار به ثبت رساند، ولی طولی نکشید که توکن OVR وارد یک چرخه صعودی شد. طی این چرخه، قیمت ارز دیجیتال OVR در ۲۴ مارس ۲۰۲۱ تا ۲٫۸۵ دلار، افزایش یافت. با این حال، روزهای اوج این توکن نیز دوام چندانی نداشت و قیمت ارز دیجیتال OVR با در پیش گرفتن یک روند نزولی، تا ۰٫۸ دلار کاهش یافت. در ماه‌های ژوئن تا اکتبر ۲۰۲۱، ارز دیجیتال OVR در محدوده ۰٫۸-۰٫۶ دلار معامله می‌شد. در اواخر اکتبر ۲۰۲۱، روند قیمت توکن OVR وارد یک چرخه صعودی دیگر شد که طی آن، اوج تاریخی این ارز دیجیتال در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ و در حدود ۴٫۱۲ دلار به ثبت رسید.

آینده توکن OVR

با در نظر گرفتن افزایش محبوبیت بازی‌های بلاکچینی و متاورسی در میان کاربران، انتظار می‌رود که بازی OVR و در نتیجه، توکن OVR آن، آینده روشنی را پیش رو داشته باشد. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود که قیمت توکن OVR در سال ۲۰۲۲، تا ۵٫۶۳۶ دلار و در سال ۲۰۲۳، تا سطح ۹٫۵۶۹ دلار، افزایش یابد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments