قیمت لحظه ای نانو + نمودار قیمت XNO 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Nano
XNO
رتبه: 348
$ 1.21
77,111 تومان
1.57%
ارزش کل بازار
$ 161,551,410
حجم معاملات 24 ساعته
$ 3,345,480
عرضه در گردش
133,248,290 XNO
عرضه کل
133,248,290 XNO


نوسانات و اطلاعات قیمت نانو

هر واحد نانو (XNO) در این لحظه با قیمت 1.21 $، معادل 77,111 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال نانو، معادل $ 161,551,410 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 3,345,480 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.57% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت نانو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره نانو

ارز دیجیتال نانو (Nano) چیست؟

در اوایل سال 2018 و در نتیجۀ تغییر برند پروژه Raiblocks، پروژه ارز دیجیتال نانو روی کار آمد. در آن زمان مدیران شرکت تصمیم گرفتند که نام پروژه ارز دیجیتال و نام خود ارز دیجیتال را نانو بگذارند و این شروع جدیدی برای این پروژه بود.
ارز دیجیتال نانو قصد دارد که فعالیت‌ها و به خصوص تراکنش‌ها، با استفاده از بلاکچین این شبکه، بسیار سریع‌تر و با انعطاف بیشتری صورت بگیرد.
الگوریتم اجماعی که در شبکه ارز دیجیتال نانو (Nano) استفاده شده است، ترکیبی از گواه اثبات کار و گواه اثبات سهام است.
یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این شبکه، بلاکچین آن است و همین موضوع باعث شده است که یک مزیت رقابتی نسبت به سایر رقبا برای این ارز دیجیتال ایجاد شود.
این تیم برای اداره شبکه خود از ترکیب بلاکچین سنتی و DAG استفاده کرده است و با این کار از مقیاس پذیری DAG و امنیت موجود در بلاکچین‌های سنتی بهره برده است.
افراد بر این باورند که با توجه به امکاناتی که در این شبکه وجود دارد، کارمزد تراکنش‌های این شبکه بسیار بالا خواهد بود. اما این طور نیست و در صورتی که در تراکنش‌های خود از ارز دیجیتال نانو استفاده کنید، کارمزد تراکنش‌ شما صفر خواهد شد.

تاریخچه ارز دیجیتال نانو

ارز دیجیتال نانو یا پروژه RaiBlocks سابق، در سال 2015 و به دست فردی به نام Colin LaMahieu که خود از مهندسین نرم افزار باسابقه بود، ایجاد شد. این پروژه تحت عنوان RaiBlocks روی کار آمد و بعد از گذشت چند سال، مدیران این پروژه تصمیم گرفتند برند آن را تغییر دهند. این کار به منظور افزایش شهرت این تیم و ارز دیجیتال آنها صورت گرفت؛ چراکه پروژه RaiBlocks در این امر موفق نشده بود.
یکی از دلایلی که برخی همچنان توکن نانو را با نام توکن XRB می‌شناسند، این موضوع است. این نامی است که از زمان روی کار بودن پروژه RaiBlocks به این توکن داده شده بود و در حال حاضر هر دو نام XRB و نانو برای نامیدن این توکن استفاده می‌شود. اگر از این اسامی تنها برای نامیدن خود توکن استفاده شود درست است.
یکی از اهداف اصلی ایجاد پروژه ارز دیجیتال نانو افزایش مقیاس پذیری در تراکنش‌ها بود؛ چراکه بسیاری از شبکه‌های دیگر همچون بیت کوین یا دیگر بلاکچین‌هایی که قبل از شبکه نانو روی کار آمدند، با این مسئله دست و پنجه نرم کرده بودند. وجود این مشکل در نهایت به کارمزدهای تراکنش بسیار بالا، سرعت پایین تراکنش‌ها و دیگر موارد مشابه می‌انجامد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال نانو

در ماه مارس سال 2017 قیمت ارز دیجیتال نانو بسیار کمتر از یک دلار و چیزی حدود 0.006 دلار بود. بعد از گذشت کمتر از یک سال، همانند دیگر ارزهای دیجیتال، قیمت نانو نیز تحت تأثیر بازار گاوی موجود، رشد بسیاری را تجربه کرد. قیمت ارز دیجیتال نانو در ژانویه 2018 به چیزی حدود 38 دلار رسید، اما متاسفانه بعد از گذشت چند ماه از صعود قیمتی نانو، در آگوست سال 2018 قیمت ارز دیجیتال Nano به چیزی حدود 1 دلار رسید و نزول بسیاری را تجربه کرد. از آن پس قیمت توکن NANO روندی ثابت و خنثی را در پیش گرفته و تا کنون دیگر رشد یا ریزش قیمتی زیادی را تجربه نکرده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments