قیمت لحظه ای لوم نتورک + نمودار قیمت LOOMOLD 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Loom Network (OLD)
LOOMOLD
رتبه: 559
$ 0.087667
5,538 تومان
1.25%
ارزش کل بازار
$ 73,342,061
حجم معاملات 24 ساعته
$ 521,407
عرضه در گردش
833,914,552 LOOMOLD
عرضه کل
1,000,000,000 LOOMOLD


نوسانات و اطلاعات قیمت لوم نتورک

هر واحد لوم نتورک (LOOMOLD) در این لحظه با قیمت 0.087644 $، معادل 5,538 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال لوم نتورک، معادل $ 73,342,061 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 521,407 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.25% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت لوم نتورک یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره لوم نتورک

ارز دیجیتال لوم نتورک

لوم نتورک (Loom Network) پلتفرمی با قابلیت همکاری چندزنجیره‌ای است که در اوایل سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. این شبکه با هدف افزایش مقیاس‌پذیری و کارایی برنامه‌های غیرمتمرکز (dapp) ساخته و بهینه شده است. در واقع، شبکه لوم نتورک به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که برنامه‌های غیرمتمرکز با سطح بالا را که به تجربه کاربری سریع و روان نیاز دارند، بسازند و توسعه دهند.
نکته قابل‌توجه در مورد لوم نتورک این است که با شبکه‌های بیت کوین، اتریوم، بایننس چین و ترون ادغام شده است و به زودی با شبکه‌های ایاس (EOS) و کازماس هم ادغام خواهد شد. این امر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که دارایی‌ها را از تمام زنجیره‌های اصلی در برنامه خود ادغام کنند و با ساخت تنها یک برنامه غیرمتمرکز، آن را به طور همزمان به کاربران همه پلتفرم‌ها ارائه دهند. به این ترتیب، آنها می‌توانند با دستیابی به بیشترین تعداد کاربر ممکن، برنامه خود را همیشه به‌روز و کارآمد نگه دارند.
برای تحقق اهداف خود، لوم نتورک توکن بومی خود را دارد که یک توکن مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات سهام است و از آن برای ایمن‌سازی شبکه اصلی لوم نتورک به نام بیس چِین (Basechain) استفاده می‌شود. برای این منظور، دارندگان این ارز دیجیتال می‌‌توانند توکن‌های خود را برای کمک به امنیت بیس چِین و کسب پاداش در ازای آن، استیک کنند.
توکن بومی لوم نتورک همچنین توسط توسعه‌دهندگان برای پرداخت هزینه میزبانی برنامه غیرمتمرکز آنها در این شبکه، به کار می‌رود. بر خلاف اتریوم، توسعه‌دهندگان برای میزبانی برنامه‌های خود در لوم نتورک ماهانه هزینه ثابتی را می‌پردازند. بنابراین، کاربران آنها مجبور به پرداخت هزینه تراکنش نیستند.
لازم به ذکر است که در فوریه سال ۲۰۲۱، تیم لوم نتورک قرارداد جدیدی را برای توکن بومی خود در شبکه اصلی اتریوم مستقر کرد. پس از آن، توکن دارای قرارداد قدیمی با نماد اختصاری LOOMOLD و توکن دارای قرارداد جدید با نماد اختصاری LOOM شناخته می‌شود.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال لوم نتورک

ارز دیجیتال لوم نتورک اولین بار در مارس سال ۲۰۱۸ و پس از عرضه اولیه کوین (ICO) خصوصی آن وارد بازار آزاد شد و در آن زمان، حدود ۰٫۰۹۸ دلار ارزش داشت. قیمت این ارز دیجیتال به سرعت افزایش یافت و در ۴ می همان سال به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰٫۷۷۴ دلار رسید. متأسفانه روزهای اوج لوم نتورک دوام زیادی نداشت و به دلیل شروع زمستان کریپتو، قیمت این رمزارز هم شروع به کاهش کرد. اگرچه در طول این مسیر، لوم نتورک چند اوج محلی کوچک را به ثبت رساند اما روند آن در کل نزولی بود.
این روند نزولی تا سال ۲۰۲۰ ادامه داشت و به دلیل قرنطینه‌های اعمال‌شده ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹ تشدید هم شد. داده‌های بازار نشان می‌دهند که پایین‌ترین قیمت لوم نتورک در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ و در محدوده ۰٫۰۰۷ دلار به ثبت رسید.
اوضاع برای لوم نتورک در سال ۲۰۲۱ بهتر شد. به دلیل روند صعودی بازار کلی در اوایل آن سال، قیمت لوم نتورک هم شروع به افزایش کرد و در ماه آوریل، این توکن با قیمت بالای ۰٫۲۵ دلار معامله می‌شد. اما پس از آن، قیمت لوم نتورک دوباره کاهش یافت و علی‌رغم ثبت چند اوج محلی، این ارز دیجیتال نتوانست بر مقاومت ۰٫۲ دلار غلبه کند.
سال ۲۰۲۲ به دلیل برخی اتفاقات ناخوشایند، از جمله حمله روسیه به اوکراین، سقوط اکوسیستم ترا و ورشکستگی صرافی بزرگ FTX، سال خوبی برای ارزهای دیجیتال، از جمله لوم نتورک نبود. لوم نتورک آن سال را با قیمت ۰٫۰۳۹ و با افت سالانه تقریباً ۵۵ درصدی به پایان رساند. البته لازم به ذکر است که بازار کلی کریپتو در سال ۲۰۲۲ حدود ۶۵ درصد سقوط کرد. این بدان معنا است که عملکرد لوم نتورک از بازار کلی کریپتو نسبتاً بهتر بود.
با شروع سال ۲۰۲۳ و رونق گرفتن دوباره بازار کریپتو، امیدها به بازار لوم نتورک هم برگشت. این توکن در ۱۴ مارس جهش عجیبی را تجربه کرد و برای مدت کوتاهی، قبل از اینکه دوباره سقوط کند، با قیمت ۰٫۱۳۳ دلار معامله شد. انتشار اخباری مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار است از صرافی‌های بایننس و کوین بیس شکایت کند، بازار را تکان داد و در ۱۶ ژوئن، لوم نتورک تنها ۰٫۰۳۶ دلار ارزش داشت. با این حال، در ماه سپتامبر و به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر تأیید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، بازار کریپتو شاهد بهبود چشمگیری بود که لوم نتورک هم به این جریان پیوست. در نتیجه این رالی صعودی، قیمت لوم نتورک در ۱۵ اکتبر 2023 به ۰٫۳۴۳ دلار افزایش یافت.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لوم نتورک

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net متوسط قیمت توکن LOOMOLD را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۱۹۱ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۲۷۵ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت لوم نتورک در سال ۲۰۳۰، تا ۱٫۸۶ دلار افزایش یابد.

توکنومیک ارز دیجیتال لوم نتورک

ارز دیجیتال LOOMOLD یک توکن ERC20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. مجموع عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۱ میلیارد واحد LOOMOLD تعیین شده است. لازم به ذکر است که امکان مبادله ۱:۱ توکن‌های قدیمی LOOMOLD با توکن‌های جدید LOOM وجود دارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments