قیمت لحظه ای اینجکتیو پروتکل + نمودار قیمت INJ 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Injective
INJ
رتبه: 48
$ 24.49
1,637,418 تومان
7.18%
ارزش کل بازار
$ 2,227,142,474
حجم معاملات 24 ساعته
$ 233,467,899
عرضه در گردش
90,042,222 INJ
عرضه کل
100,000,000 INJ


نوسانات و اطلاعات قیمت اینجکتیو پروتکل

هر واحد اینجکتیو پروتکل در این لحظه با قیمت 24.48 دلار معادل 1,637,418 تومان، معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل، معادل $ 2,227,142,474 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 233,467,899 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 7.18%، کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت اینجکتیو پروتکل یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره اینجکتیو پروتکل

ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (Injective Protocol)، خود را به عنوان اولین صرافی غیر متمرکز (DEX) لایة دوم توصیف می‌کند که هدف اصلی آن، ارائة پتانسیل کامل اوراق مشتقة غیرمتمرکز و امور مالی غیر متمرکز (دیفای) بدون مرز است.
بلاکچین اینجکتیو (Injective Chain)، به عنوان یک ماژول SDK کازماس (Cosmos) ساخته شده با اترمینت (Ethermint)، پیاده‌سازی شده است. اترمینت، یک ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که روی الگوریتم اجماع تندرمینت (Tendermint) ایجاد شده است.
بلاکچین اینجکتیو، از الگوریتم اثبات سهام (PoS) مبتنی بر تندرمینت برای تسهیل معاملات برون زنجیره‌ای اوراق مشتقه در کازماس، اتریوم و بسیاری از پروتکل‌های لایة اول دیگر استفاده می‌کند. علاوه بر این، اینجکتیو پروتکل در برابر برخورد (Collision) نیز مقاوم است و از عملکردهای تأخیر قابل تأیید (VDF) برای جلوگیری از فرانت رانینگ (Front-running) استفاده می‌کند.
در دنیای ارزهای دیجیتال، برخورد زمانی اتفاق می‌افتد که دو پیام هش مختلف، منجر به یک خروجی یکسان شوند. همچنین، فرانت رانینگ به معنای استفاده و بهره‌مند شدن یک فرد از اطلاعاتی هست که هنوز در دسترس عموم قرار ندارند.
قیمت ارز دیجیتال Injective Protocol یا اینجکتیو پروتکل در زمان عرضه در حدود 1 دلار بود.

اینجکتیو پروتکل چگونه کار می‌کند؟

اینجکتیو پروتکل (INJ)، توکنی است که روی پروتکل اینجکتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توکن، از طریق یک عرضة عمومی در سال ۲۰۲۰ میلادی راه‌اندازی شد و اولین پروژة مورد حمایت آزمایشگاه‌ بایننس (Binance Labs) به شمار می‌رود. موارد اصلی استفاده‌ای که برای توکن INJ در نظر گرفته شده، عبارت‌اند از: حاکمیت پروتکل، کسب سود از کارمزد مبادله، وثیقه‌گذاری اوراق مشتقه، استخراج نقدینگی و استیکینگ (سهام‌گذاری).
پلتفرم اینجکتیو کاربران را قادر می‌سازد که در معاملات غیرمتمرکز و برون‌زنجیره‌ای اوراق مشتقه، با کارمزد گَس (Gas fee) صفر شرکت کنند و در عین حال، به تولید ییلد (Yield generation) برون‌زنجیره‌ای برای بسیاری از دارایی‌ها نیز دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه این پلتفرم توسط یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) مدیریت می‌شود، کاربران قادر هستند که در هر بازار مشتقه‌ای و بدون کارمزد مشارکت داشته باشند. از این رو، فرصت‌های بیشتری برای تجارت در بازارهایی که در سایر صرافی‌ها وجود ندارند، ایجاد می‌شود.
برخی از عناصر اصلی اینجکتیو پروتکل عبارتند از:
  • مبادلة اوراق مشتقه به صورت غیرمتمرکز و لایة دوم: ارز دیجیتال اینجکتیو، امکان انجام سریع معاملات و در عین حال با کارمزد گَس صفر را فراهم می‌کند.
  • انجام معاملات در همة بازارها: اینجکتیو به کاربران اجازه می‌دهد که در هر بازار مشتقه‌ای و بدون کارمزد مشارکت کنند. از این رو، فرصت‌های بیشتری برای تجارت در بازارهایی که در سایر صرافی‌ها وجود ندارند، ایجاد می‌شود.
  • معاملات و تولید ییلد برون زنجیرهای: اینجکتیو از مجموعة متنوعی از معاملات و تولید ییلد در سایر شبکه‌های بلاکچین لایة اول پشتیبانی می‌کند.
  • حاکمیت شبکه با محوریت جامعه: شبکة اینجکتیو توسط جامعة غیرمتمرکز خود مدیریت می‌شود. در این شبکه، پشتیبانی از دارایی‌های جدید و سایر تغییرات، در ساختار خودمختار و غیرمتمرکز آن به رأی گذاشته می‌شوند.
  • پاداش استخراج نقدینگی: جامعة اینجکتیو قادر خواهد بود از طریق برنامه‌های استخراج نقدینگی که به صورت بومی در این شبکه ساخته شده است، به کسب سود بپردازد. به این ترتیب، شبکه نیز به رشد مستمر خود ادامه می‌دهد.
اینجکتیو در صنعت بلاکچین، توسط پلتفرم‌هایی همچون بایننس (Binance)، پانترا (Pantera) و هشد (Hashed) پشتیبانی می‌شود.
قیمت اینجکتیو پروتکل (Injective Protocol) در دسامبر 2020 به حدود 4 دلار رسید که بالاترین قیمت ارز دیجیتال Injective Protocol در اواخر سال 2020 است.
قیمت ارز دیجیتال Injective Protocol را به صورت لحظه‌‌ای در قسمت بالای صفحه مشاده می‌کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2396 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments