قیمت لحظه ای آیکون + نمودار قیمت ICX 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

ICON
ICX
رتبه: 268
$ 0.236212
15,758 تومان
5.16%
ارزش کل بازار
$ 234,153,112
حجم معاملات 24 ساعته
$ 5,165,291
عرضه در گردش
990,201,999 ICX
عرضه کل
999,897,174 ICX


نوسانات و اطلاعات قیمت آیکون

هر واحد آیکون در این لحظه با قیمت 0.236149 $، معادل 15,758 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال آیکون، معادل $ 234,153,112 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 5,165,291 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 5.16% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت آیکون یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره آیکون

آیکون (ICON) چیست؟

آیکون (ICON) یک شبکه بلاکچینی غیرمتمرکز است که با استفاده از پروتکل انتقال بلاکچین (blockchain transmission protocol)، بلاکچین‌های مستقل مانند بیت کوین و اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند و به این ترتیب، انجام فعالیت‌های بین زنجیره‌ای امکان‌پذیر می‌شود.
هدف اصلی پروژه رمزارز آیکون ایجاد پلتفرمی است که در آن، طیف وسیعی از صنایع - از جمله صنایع مالی، امنیتی، بیمه‌ای، درمانی، آموزشی و غیره - بتوانند در یک شبکه واحد به تعامل و تبادل با یکدیگر بپردازند.
ارز دیجیتال اختصاصی شبکه آیکون با نماد اختصاری ICX شناخته می‌شود. توکن ICX که با هدف بهبود تعامل میان جوامع بلاکچینی مختلف روی کار آمده است، قصد دارد یک شبکه واحد برای تعامل و ارتباط میان این جوامع ایجاد کند. ارتباط میان این جوامع از طریق نمایندگان جامعه اتفاق می‌افتد. در پلتفرم آیکون، یک جامعه به مجموعه‌ای از نودها گفته می‌شود که از یک سیستم مدیریتی پیروی می‌کنند.
ارز دیجیتال ICX در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی از طریق یک برنامه عرضه اولیه کوین (ICO) عرضه شد و طی آن، توسعه‌دهندگان آیکون توانستند حدود ۴۳ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کنند. پس از آن و در سال ۲۰۱۸، بلاکچین اختصاصی آیکون راه‌اندازی شد و افرادی که در عرضه اولیه این توکن شرکت کرده بودند، کوین‌های ICX خود را دریافت کردند.
در سال ۲۰۱۹، توسعه‌دهندگان آیکون استاندارد IRC16 را به عنوان استاندارد شبکه ارائه دادند. به این ترتیب، امکان ایجاد پروژه‌هایی با استفاده از زیرساخت‌های این شبکه یا توکنیزه کردن دارایی‌ها بر بستر بلاکچین این شبکه، برای سایر توسعه‌دهندگان فراهم شد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال آیکون (ICX)

قیمت ارز دیجیتال آیکون در سال ۲۰۱۷، در محدوده قیمتی ۰٫۴۶ دلار قرار داشت. پس از آن، قیمت توکن ICX رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد و در ژانویه سال ۲۰۱۸، قیمت ICON به محدوده ۱۲ دلار رسید. بعد از صعود چشمگیری که قیمت آیکون در سال ۲۰۱۸ تجربه کرد، این ارز دیجیتال وارد یک روند نزولی شدید شد و سپس، حدود دو سال در یک روند تقریباً خنثی قرار داشت.

توکن ICX را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

در حال حاضر برترین صرافی‌ها برای مبادله توکن آیکون، بایننس (Binance)، هوبی گلوبال (Huobi Global)، اوکی ‌ایکس (OKEx)، آپ‌ بیت (Upbit) و کوین تایگر (CoinTiger) هستند.
با این حال، از آنجایی که در حال حاضر این رمزارز در صرافی‌‌‌های معتبر ایرانی خرید و فروش نمی‌شود، برای خرید ارز دیجیتال آیکون می‌توانید از صرافی‌های ایرانی تتر تهیه کنید و با انتقال آن به یک صرافی معتبر خارجی، توکن ICX را خریداری کنید.

شبکه آیکون از چه اجزایی تشکیل شده است؟

پلتفرم آیکون از ۵ بخش اصلی تشکیل شده است: جمهوری آیکون (ICON Republic)، جامعه آیکون (ICON Community)، نمایندگان جامعه (C-Rep)، نودهای جامعه (C-Nodes) و نودهای شهروند (Citizen nodes).
جامعه آیکون، شبکه‌ای از نودها است که در یک سیستم مدیریتی واحد قرار دارند. این نودها می‌توانند پروژه‌های خود را با استفاده از ساختار مورد نظر خود اداره و مدیریت کنند و تعداد نودها و مشخصه‌های آنها را تعیین نمایند.
بلاکچین عمومی آیکون، نکسوس (Nexus) نام دارد و با استفاده از تکنولوژی الگوریتمی به نام لوپ چین (Loopchain) ایجاد شده است. فناوری لوپ چین جوامعی را که در جمهوری آیکون قرار دارند، با یکدیگر مرتبط می‌سازد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments