قیمت لحظه ای Hakka Finance + نمودار قیمت HAKKA 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Hakka Finance
HAKKA
رتبه: 2745
$ 0.003147
200 تومان
11.00%
ارزش کل بازار
$ 920,318
حجم معاملات 24 ساعته
$ 16
عرضه در گردش
292,487,085 HAKKA
عرضه کل
543,795,699 HAKKA


نوسانات و اطلاعات قیمت Hakka Finance

هر واحد Hakka Finance (HAKKA) در این لحظه با قیمت 0.003146 $، معادل 200 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Hakka Finance، معادل $ 920,318 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 16 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 11% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Hakka Finance یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Hakka Finance

ارز Hakka Finance یک توکن غیرمتمرکز است که توسط یک شرکت مستقل منتشر شده است. این توکن در سپتامبر سال 2020 عرضه شد. سیستم Hakka Finance یک سیستم مبتنی بر Defi است که چند محصول از جمله BlackHoleSwap ارائه می‌کند.
این پروژه توکن Hakka governance را نیز ارائه کرده که در آن سرمایه گذاران حق رای دادن به محصولات و نقشه راه آینده پروژه را دارند. هدف Hakka Finance دستیابی به یک اکوسیستم موفق دیفای بیان شده که در آن سرمایه گذاران از فروش توکن‌ها سهم دارند.
این پروژه فعلا در حال ارزیابی و بررسی توسط کارشناسان است. برخی معتقند که این پروژه فقط یک کپی از سایر پروژه‌های دیفای است.
در مقابل برخی کارشناسان معتقند که Hakka Fincance برخلاف پروژه‌های کپی ای که روزانه در دیفای منتشر می‌شوند، یک پروژه ی واقعی و با اصالت است.
لازم به ذکر است که تیم توسعه دهنده Hakka Finance سابقه انتشار dApps هایی نظیر Fulrum و Tokenizing CDP را دارند و پروژه BlackHoleSwap آنها همچنان در فعالیت در حوزه دیفای است.

اوج قیمت Hakka Finance

بیشترین قیمت Hakka Finance مربوط به 2 سپتامبر 2020 است که قیمت آن در صرافی‌های ارز دیجیتال به 0.9 دلار رسید. بعد از این اوجگیری، قیمت آن رو به نزول بوده است.

توکن Hakka Governance چیست؟

تامین جریان نقدینگی در Hakka Finance توسط توسط توکن Hakka Governance انجام می‌شود. سرمایه گذاران این رمزارز در فاز 4 از نقشه راه آن توکن HakkaDao را کسب می‌کنند. نکته جالب اینکه HakkaDao مالک BlackHoleSwap نیست و تیم توسعه دهنده در حال ارائه توکن‌های دیفای جدیدی هستند.
نکته دیگر اینکه اولین سرمایه گذاران این ارز قدرتی تا 1000 برابر سایرین برای تعیین قیمت دارند.
پیشنهاد اصلی کارشناسان برای این ارز، استفاده از Yiled Farming در آن است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments