قیمت لحظه ای بلور + نمودار قیمت BLUR 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Blur
BLUR
رتبه: 145
$ 0.39172
25,004 تومان
1.74%
ارزش کل بازار
$ 612,574,760
حجم معاملات 24 ساعته
$ 29,163,303
عرضه در گردش
1,563,764,244 BLUR
عرضه کل
3,000,000,000 BLUR


نوسانات و اطلاعات قیمت بلور

هر واحد بلور (BLUR) در این لحظه با قیمت 0.391615 $، معادل 25,004 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بلور، معادل $ 612,574,760 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 29,163,303 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.74% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بلور یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بلور

ارز دیجیتال بلور

ارز دیجیتال بلور (BLUR)، توکن بومی و حاکمیتی بلور (Blur) است؛ یک بازار و پلتفرم تجمیع‌کننده توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که در اکتبر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد تا نیازهای معامله‌گران حرفه‌ای این بخش از صنعت کریپتو را برآورده کند. برای دستیابی به این هدف، بازار بلور که در شبکه اتریوم ساخته شده، ویژگی‌های جذاب بسیاری را ارائه می‌دهد؛ از جمله: قیمت لحظه‌ای، کارمزد معاملاتی صفر، مدیریت پورتفوی و مقایسه NFTهای چند بازار.
لازم به ذکر است که بازار بلور حتی قبل از راه‌اندازی رسمی خود، به طور فزاینده‌ای در بین معامله‌گران محبوب شد؛ زیرا تیم توسعه‌دهنده آن وعده ارائه سریع‌تر داده‌های مرتبط با بازار NFTها، هزینه‌های معاملاتی بهتر، عملکرد مرتب‌سازی و رابط بصری‌تری را نسبت به رقبای خود ‌داده بود.
پس از راه‌اندازی نیز، بازار بلور ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های کارآمد بیشتری را نسبت به رقبای خود ارائه کرده و در نتیجه، بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای فعال در حوزه NFT اکنون به طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند از این بازار برای معاملات خود استفاده کنند. این بازار تاکنون میلیون‌ها دلار از سرمایه‌گذاران کلاس جهانی و چندین فعال شناخته‌شده در بازار NFT و کریپتو، جمع‌آوری کرده است.
در این میان، BLUR، توکن ERC-20 پروژه بلور، به معامله‌گران فرصتی می‌دهد تا در اداره این بازار مشارکت داشته باشند و در مورد تصمیمات مختلف برای اعمال تغییرات جدید در این شبکه رأی دهند. به این ترتیب و با کنترل جامعه توسط اعضا، بازار NFT بلور غیرمتمرکزتر می‌شود. این امر برخلاف رویه بزرگ‌ترین رقیب بلور، یعنی بازار اوپن‌سی (Opensea) است که به عنوان یک شرکت با سرمایه‌گذاران خصوصی فعالیت می‌کند و توکنی ندارد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال بلور

بلور کار خود را در ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ و با قیمت ۴۵٫۹۸ دلار آغاز کرد که بالاترین قیمت تاریخی این رمزارز هم به شمار می‌رود. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال بلافاصله بیش از ۹۹ درصد سقوط کرد و به زیر ۱ دلار رسید. اگرچه در اواخر فوریه ۲۰۲۳، قیمت بلور کمی بهبود یافت و به محدوده ۱٫۲ دلار رسید، اما پس از آن، این رمزارز دوباره وارد یک روند نزولی شد.
پس از آن، بلور یک روند قیمتی پرنوسان را در پیش گرفت و حتی چند اوج محلی کوچک را هم ثبت کرد، اما در کل یک روند نزولی داشت. طی این روند، بلور پایین‌ترین قیمت تاریخی خود را در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، در محدوده ۰٫۱۵ دلار به ثبت رساند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بلور

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال بلور این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم bitnation.co متوسط قیمت ارز BLUR را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۱٫۳۲ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۱٫۸۵ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت بلور در سال ۲۰۳۰، تا ۴٫۵۰ دلار افزایش یابد.

توکنومیک ارز دیجیتال بلور

ارز دیجیتال بلور به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و حداکثر عرضه آن برابر با ۳ میلیارد واحد BLUR در نظر گرفته شده است. توکنومیک ارز دیجیتال بلور بر اساس توکنومیک (اقتصاد توکنی) پروژه بلور، ۵۱ درصد از عرضه توکن BLUR به جامعه (ایردراپ + خزانه)، ۲۸٫۹ درصد به تیم، ۱۸٫۹ درصد به سرمایه‌گذاران و ۱٫۲ درصد باقی‌مانده هم به مشاوران پروژه، اختصاص داده شده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments