قیمت لحظه ای بالانسر + نمودار قیمت BAL 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Balancer
BAL
رتبه: 279
$ 3.85
255,640 تومان
2.80%
ارزش کل بازار
$ 216,500,106
حجم معاملات 24 ساعته
$ 8,050,367
عرضه در گردش
56,218,643 BAL
عرضه کل
62,829,818 BAL


نوسانات و اطلاعات قیمت بالانسر

هر واحد بالانسر در این لحظه با قیمت 3.85 $، معادل 255,640 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بالانسر، معادل $ 216,500,106 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 8,050,367 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.8% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بالانسر یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بالانسر

در چند سال اخیر، شاهد ظهور نوع جدیدی از پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال هستیم که حساب‌های کاربری و دفترهای سفارش معمول را به طور کامل کنار گذاشته و تحت عنوان بازارساز خودکار (Automated market maker) یا AMM شناخته می‌شوند. شبکه ارز دیجیتال بالانسر (Balancer) یکی از این پلتفرم‌ها است که در ماه‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است.
بالانسر یک بازارساز خودکار و پلتفرم مبادلاتی غیرمتمرکز است که در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شد. این پلتفرم به عنوان جایگزینی باز و قابل دسترسی برای صرافی‌های متمرکز طراحی شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا اتریوم (ETH) و دارایی‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20 را در محیطی بدون نیاز به اعتماد (Trustless) و بدون نیاز به مجوز (Permission less) معامله کنند.
بالانسر امکان مبادله توکن‌های تحت پشتیبانی، ایجاد استخر نقدینگی به منظور اضافه کردن نقدینگی به پروتکل بالانسر و همچنین، سرمایه‌گذاری در استخرهای موجود جهت ییلد فارمینگ (Yield Farming) از معاملات را برای کاربران فراهم می‌کند. شبکه ارز دیجیتال بالانسر از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است و نسخه برنزی آن در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. از آن زمان تاکنون، بالانسر از لحاظ حجم معاملات به یکی از ۱۵ پلتفرم مبادلاتی غیرمتمرکز برتر در شبکه اتریوم و از لحاظ ارزش کل دارایی قفل‌شده به یکی از ۱۰ برنامه غیرمتمرکز (DApp) بزرگ در حال اجرا روی شبکه اتریوم، تبدیل شده است.
مانند بسیاری از برنامه‌های مدرن دیفای، بالانسر نیز توکن کاربردی اختصاصی خود را دارد که تحت عنوان توکن BAL شناخته می‌شود. از این توکن برای مشارکت در مدیریت پروتکل بالانسر استفاده می‌شود و کاربران می‌توانند با تأمین نقدینگی یا معامله در پلتفرم، آن را به دست آورند.
ارز دیجیتال بالانسر اولین بار در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۰ در وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) لیست شد و اولین قیمت ثبت‌شده برای آن در این وب‌سایت برابر با ۱۷٫۴۶ دلار بود. در عرض چند روز، قیمت توکن BAL تقریباً نصف شد و به حدود ۸ دلار رسید.
در اوایل ماه آگوست ۲۰۲۰، روند قیمتی ارز دیجیتال Balancer دوباره صعودی شد و یک ماه بعد، قیمت رمزارز بالانسرتا ۳۴ دلار افزایش یافت. با این حال، روزهای اوج ارز دیجیتال بالانسر چندان دوامی نداشت و قیمت آن دوباره تا ۹ دلار سقوط کرد.
در اوایل سال ۲۰۲۱ و همزمان با رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال، توکن BAL نیز یک روند صعودی به خود گرفت و طی این چرخه، توانست اوج قیمتی خود را در تاریخ ۴ می ۲۰۲۱ در ۷۴٫۷ دلار به ثبت برساند.
چند روز پس از ثبت این رکورد قیمتی، قیمت ارز دیجیتال بالانسر سقوط شدیدی را تجربه کرد و تا ۱۵٫۱۵ دلار کاهش یافت. از آن زمان تاکنون، ارز دیجیتال بالانسر توانسته تنها میزان کمی از ضررهای قیمتی خود را جبران کند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments