آینده ارز دیجیتال چیلیز (Chiliz) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

صنعت سرگرمی زیر سایه تکنولوژی امکانات بی‌پایانی را برای مخاطبان فراهم آورده و روزافزون بر شمار این مخاطبان افزوده می‌شود. امور ورزشی الکترونیک (E-Sport) هم بخشی از این صنعت سرگرمی هستند که پتانسیل بسیار بالایی برای رشد پروژه‌هایی دارند که در این مسیر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در این مقاله تلاش می‌کنیم آینده ارز چیلیز (Chiliz) را بررسی کنیم و قیمت توکن آن را برای سال‌های آتی پیش‌بینی نماییم.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

چیلیز (Chiliz) چیست؟

چیلیز ارز دیجیتالی است که برای امور ورزشی الکترونیکی ساخته شده و بر بستر بلاکچینی خصوصی قرار دارد و با استفاده از الگوریتم گواه اثبات اعتبار (Proof of Authority) طراحی شده است. این پروژه در نظر دارد که مشارکت هوادارن را در امور ورزشی افزایش دهد و به این منظور پلتفرم سوشیوس دات کام (Socios.com) را طراحی کرده و توانسته بیش از 2 میلیارد گیمر و همچنین بیش از 380 میلیون هوادار ورزشی الکترونیکی در این جامعه به دست آورد.

هواداران در این پلتفرم همچون تماشاگران ورزشی عمل خواهند کرد و می‌توانند با افراد بانفوذ باشگاه خود در ارتباط باشند، در تصمیم‌گیری‌های ورزشی دخیل شوند و علاوه بر اینها می‌توانند با رأی دادن در این پلتفرم پاداش بگیرند. آینده ارز چیلیز با داشتن پلتفرمی که کاربران فراوانی در زمینه ورزشی دارد، مستعد رشد و ترقی است.

مروری بر وضعیت توکن چیلیز (CHZ)

نام پروژه چیلیز (Chiliz)
نماد CHZ
عرضه کل 8,888,888,888
وبسایت رسمی Chiliz.com
مبتنی بر پلتفرم سرگرمی ورزشی
سال عرضه 2018
اوج قیمت 0.020900 دلار
پلتفرم صرافی

Binance, Paribu, Upbit, HBTC, Bilaxy, CoinEx, folgory, CoinDCX, HitBTC, Kucoin, Hotbit, WazirX, Bitmax, CROSS Excahnge, omgfin, systemkoin, Chiliz, Bitay, Btmax

کیف پول

Zengo

پلتفرم سوشیوس دات کام با باشگاه‌های بزرگ فوتبال از قبیل یوونتوس، بارسلونا، آتلتیکو مادرید، وستهام ‌یونایتد، آ‌س رم، پاری‌سن‌ژرمن و بزرگ‌ترین کمپانی ورزش هنرهای رزمی مختلط (MMA) مشارکت دارد. پلتفرم سوشیوس با توکن چیلیز، یعنی CHZ کار می‌کند و این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم (ERC20) و بایننس چین (BEP-2) قرار دارد.

این پلتفرم هواداران باشگاه‌های مختلف و ورزش‌های گوناگون را به یکدیگر متصل می‌سازد. رأی هر کاربر در تصمیم‌گیری‌های باشگاه لحاظ می‌شود و هواداران می‌توانند طراحی تجاری، بنر بازی و نام زمین بازی را انتخاب کنند و حتی کاستوم جشن را به همراه آهنگ دلخواه خود انتخاب نمایند.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

چیلیز ترجیح داد که توکن خود را بر بستر بلاکچین اتریوم سوار کند؛ زیرا اتریوم از مکانیزم اجماع گواه اثبات اعتبار برای راه‌اندازی زنجیره مجاز خود بهره می‌برد. آینده ارز دیجیتال چیلیز علاوه بر طرح‌های توسعه به عوامل بنیادین و تکنیکال فراوان دیگری هم بستگی دارد.

مروری بر عرضه اولیه توکن چیلیز (Chiliz)

پلتفرم ERC20
سرمایه جذب شده 66 میلیون دلار
تاریخ عرضه اولیه 9 ژوئن 2018

شرکا

Ceyuan Ventures (Feng Bo), H&S Financial Group

تحلیل فاندامنتال آینده چیلیز (Chiliz)

چیلیز (Chiliz) در سال 2020 مشارکت خود را با باشگاه بارسلونا و سازمان برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) اعلام کرد. همانطور که می‌دانیم، این پروژه از پیش با باشگاهی که رونالدو مالک آن بود مشارکت داشت و در حال حاضر نیز با بارسلونا اعلام مشارکت کرده که پر است از ستاره‌هایی مانند مسی، سوارز، پیکه و به خاطر این ستاره‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد. UFC در سال‌های اخیر محبوبیت فراوانی به دست آورده است و مبارزه دو سال پیش خبیب در مقابل کونور مک‌گریگور در فضای وب رکورد شکست و غوغا به پا کرد. به دلیل وجود طرفداران و هوادارن بسیار، توکن‌های هواداری ایجاد شده است؛ مانند توکن تیم بارسلونا (BRC Token).

آینده ارز دیجیتال چیلیز

این توکن‌ها قابلیت دارند که در صرافی ها به راحتی نقد شوند و از این طریق هواداران را به خود مشغول خواهند کرد. چنین قابلیت جالبی به شدت مستعد است که روند قیمت توکن چیلیز را صعودی کند. از این رو آینده ارز دیجیتال چیلیز می‌تواند مساعد باشد.

ترکیب تکنولولوژی با جهان سرگرمی، ما را در چرخه‌ای بی‌نهایت وارد می‌کند. تنوع و گستردگی این جهان بی‌پایان است. مردم خواهان این هستند که برای مدتی هر چند کوتاه از جهان واقعی فارغ شوند و به سرگرمی بپردازند. از این رو تقاضای صنایعی از این دست به شدت بالا است و هر چه هم که می‌گذرد بر آن افزوده خواهد شد. لذا پروژه‌هایی که همت و تلاش خود را بر سرگرمی و امور ورزشی الکترونیکی متمرکز می‌کنند، می‌توانند رشد چشمگیری در قیمت و وضعیت بازار خود ایجاد نمایند.

آینده ارز دیجیتال چیلیز با توجه به تمرکزش در امور ورزشی و فراوانی طرفداران باشگاه‌های فوتبال اروپایی در سراسر جهان می‌تواند بدون اغراق روشن و درخشان باشد.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

تحلیل قیمت و آینده ارز چیلیز (CHZ)

توکن چیلیز (CHZ) از زمان شروع کار خود در سال 2019 با فراز و نشیب‌هایی همراه بود. قیمت توکن CHZ بالا و پایین می‌رفت. قیمت توکن چیلیز در سال 2019 عمدتاً کاهشی بود و از 0.017 دلار به حول و حوش 0.007 دلار رسید. سال 2020 اما سالی بود که مشارکت‌های مهم چیلیز با باشگاه‌های مطرح و مهم اعلام شد. نتیجه کار مثبت بود و باعث شد قیمت Chiliz بالا برود و در ماه مارس تا 0.0123 دلار اوج گرفت اما مجدداً کاهشی شد و دوباره در آگوست آهنگی صعودی در پیش گرفت. قیمت چیلیز یکسره با اعلام اخبار مساعد اوج می‌گرفت و پس از اندکی تعدیل می‌شد.

این روند در سراسر سال 2020 تکرار شد و در پایان سال تا 0.022 دلار صعود کرد. با آغاز سال 2021 اما روند جدیدی در راه بود. در دومین ماه سال جدید، روند تقویت‌شده‌ قبلی ادامه‌دار بود و رونق بازار ارزهای دیجیتال موجی ایجاد کرد که قیمت چیلیز در یک سوپر جامپ بی‌سابقه و تاریخی از حدود 0.05 دلار به 0.89 دلار رسید و اوج قیمت خود را ثبت کرد. روند قدرتمند صعودی قیمت چیلیز در حال حاضر تعدیل می‌شود و آهنگی نزولی به خود گرفته است.

در صفحه قیمت چیلیز (Chiliz) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت توکن CHZ و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

در تحلیل حرکات قیمتی چیلیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که گرچه پامپ قیمت خیره‌کننده آن تحت تأثیر رونق کلی بازار است اما در این میان نمی‌توان افزایش تقاضای خدمات ورزش را نادیده گرفت و بی‌شک و بدون اغراق این پروژه به خاطر جذابیت حوزه تمرکز خود بسیار مستعد رشد است. آینده ارز دیجیتال چیلیز با توجه به مزایایی که دارد و حوزه‌ای که بر آن تمرکز کرده است، می‌تواند امیدوارکننده باشد.

سخن پایانی

چیلیز (Chiliz) پروژه‌ای است که بر امور هواداران ورزشی متمرکز است و با احداث پلتفرم سوشیوس امکانی را فراهم آورده که هواداران باشگاه‌های مطرح بتوانند با استفاده از توکن CHZ توکن هواداری تیم مورد علاقه خود را خرید و فروش کنند. توکن هواداری، هواداران را در بخشی از تصمیمات باشگاه دخیل می‌کند و قابلیت تبدیل شدن به پول را دارد. سوشیوس علاوه بر این امکانات، به هواداران پاداش هم می‌دهد. صنعت سرگرمی و امور ورزشی همواره پرطرفدار است و از این رو به نظر می‌رسد که آینده ارز چیلیز زیر سایه چنین مزیتی امیدوارکننده باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments