بیت مکس (BitMEX) سیستم ماهواره ‌ای رمزارز را تست می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بخش تحقیقات صرافی رمزارز بیت مکس (BitMEX) در حال آزمایش یک سیستم ماهواره ‌ای رمزارز است که می‌تواند با ماهواره و بدون اتصال به اینترنت گره را اجرا کند.

بیت مکس در پست خبری اظهار کرد که پس از آزمایش موفقیت آمیز بر روی ماینرهای بیت کوین، یک سیستم ماهواره ای رمزارز را نصب کرده است. این تیم از یک کیت پیشرفته ماهواره‌ای بلاک استریم و یک آنتن صفحه تخت بلاک استریم با هزینه کل 1,200 دلار استفاده کرده است.

سیستم ماهواره ‌ای رمزارز

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

به گفته بیت مکس فرایند نصب چند ساعت به طول کشید.

همه کاری که باید افراد انجام دهند، نصب دیش ماهواره و چرخاندن آن به جهت درست، اتصال آن به یک لپ تاپ با سیستم عامل لینوکس و استفاده از چند نرم‌افزار مرسوم بلاک استریم به علاوه ورژن اصلاح شده  هسته بیت کوین 0.19.1 است.

آزمایش بیت مکس

براساس آزمایش بیت مکس، پس از همسان‌سازی گره مبتنی بر ماهواره دو دقیقه کندتر از گره‌های متصل به اینترنت عمل کرد. تیم خاطر نشان کرد که دریافت و تایید تاریخچه کامل بلاک در هنگام استفاده از سیستم ماهواره ای رمزارز با تاخیر جزئی مواجه است.

مشترکان قطعه بزرگی از بلاک، در وهله اول هدر بلاک و بعد بادی اصلی بلاک را دانلود می‌کنند. براساس شیوه‌ای که ماهواره اطلاعات بلاک را نشان می‌دهد، نود همیشه بلاک‌ها را به ترتیب پیوسته دانلود نمی‌کند و می‌تواند بعدا جاهای بلاک‌های از دست رفته را پر کند.

این ماهواره به کاربران امکان همسان‌سازی گره بیت کوین خود و حتی دانلود و تایید بلاک کامل بدون اتصال به اینترنت را فراهم می‌کند تا کاربران ساکن در مناطق دوردست و محروم از اینترنت نیز بتوانند از امکانات ماهواره استفاده کنند.

در ماه می، این شرکت فناوری بلاکچین بلاک استریم، خدمات رایگان ماهواره‌ای خود را تا حد زیادی ارتقا داد. این ارتقا با افزایش حجم داده‌ها از 120kbps به 1.6Mbps وابستگی به اینترنت را حذف کرد.

 

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments