اینفوگرافیک: ۵ دلیل سرمایه‌گذاری در رمزارزها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر در مورد ارز دیجیتال، بیت کوین و دیگر رمزارز‌ها اطلاعاتی دارید اما تردید اجازه شروع سرمایه‌گذاری در بیت کوین را به شما نمی دهد، بهتر است که این اینفوگرافیک را با دقت مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

سرمایه‌گذاری در رمزارزها

اولین دلیلی که می‌تواند شما را مجاب به سرمایه‌گذاری در رمزارز‌ها کند قیمت رو به رشد رمزارز‌هاست. این قیمت‌های وسوسه انگیز که گاهی به بیش از صد میلیون تومان نیز می‌رسد این امکان را به شما می‌دهد که با هر توان مالی بتوانید در آن سرمایه‌گذاری کنید و با اندک افزایش قیمتی در آن سود کنید.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

رمزارز‌ها به همان دلیل ارزش دارند که طلا و نقره ارزشمند هستند. هم رمزارز‌ها مقدار محدودی دارند و هم این فلزات گران‌بها. به این مورد استخراج مشکل را هم اضافه کنید تا دلیل گرانی رمزارز‌ها و طلا و نقره را بیابید. بنابر‌این ارزش رمزارز‌ها هرچند به مقدار اندک را دست کم نگیرید.

دلیل سوم سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز‌ها را می‌توان سرعت بالای تراکنش‌ها در نقل و انتقال آن به سراسر دنیا دانست. در دنیایی که سرعت حرف اول را می‌زند، سیستم بانکی موجود دیگر جذابیتی برای مخاطبین خود ندارد و در برابر پروسه‌ای که در بدترین حالت آن بیش از چند دقیقه طول‌ نمی‌کشد حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

شما در ماه چقدر کارمزد انتقال وجه به حساب دیگران را می‌پردازید؟ این کارمزد پرداخت در دنیای رمزارز‌ها اگر صفر و رایگان نباشد بسیار ناچیز است. همین ناچیز بودن کارمزد چهارمین دلیل شما برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین خواهد بود. تصور کنید بخواهید یک میلیارد تومان برای فردی در خارج از کشور ارسال کنید. در سیستم بانکی فعلی کارمزد این تراکنش بسیار بالاتر از انتقال یک میلیارد تومان بیت کوین به همان فرد خواهد بود.

آخرین علتی که می‌تواند شما را به سرمایه‌گذاری در بیت کوین ترغیب کند راحتی استفاده از آن است. شما برای ورود به بازار بورس و خرید سهام (و نه ترید و کسب درآمد) نیازمند گرفتن کد بورسی و آموزش دیدن زیر نظر با تجربه‌های این حوزه هستید. در مقابل برای خرید بیت کوین و ارز‌های دیجیتال نیازی به جز همین اینترنت و گوشی هوشمند و یا رایانه‌ای که با آن در حال خواندن این مقاله هستید؛ ندارید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments