بازی وولف گیم (Wolf Game) چیست؟ آموزش کامل + ویدئو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

بازی Wolf Game یکی از بازی‌های آنلاین مبتنی بر بلاکچین است که امکان کسب درآمد از آن وجود دارد. این بازی، بر بستر بلاکچین اتریوم توسعه یافته است و با استفاده از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) و عناصر مالی غیرمتمرکز (DeFi)، شرایط ییلد فارمینگ را برای بازیکنان، فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های کلیدی Wolf Game که آن را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند، پروتکل ریسک درون‌زنجیره‌ای آن است. این پروتکل، نقش مهمی در بازی ولف گیم بازی می‌کند؛ زیرا پاداش ریسک‌های بیشتر، قطعاً زیادتر خواهد بود. در ادامه این مطلب، با توکن DAO، رمزارز بومی این بازی و روش کسب درآمد از آن، بیشتر آشنا خواهید شد.

در ویدیوی زیر آموزش بازی وولف گیم هیروز به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بازی Wolf Game چیست؟

Wolf Game یک بازی برای کسب درآمد است که با ترکیب توکن NFT و DeFi، امکان کسب درآمد را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های مهم بازی این است که تمرکز قابل‌توجهی بر ریسک در تصمیم‌گیری دارد. بازیکنان برای موفقیت در این بازی، باید توانمندی خود را در محاسبه ریسک، بالا ببرند. هرچه ریسک بالاتر باشد، پاداش دریافتی هم بیشتر خواهد شد.

عملکرد بازی ولف گیم چگونه است؟

بازی، حول محور دو شخصیت اصلی گرگ و گوسفند می‌چرخد. ایجاد (Mint) کاراکترها، اولین قدم برای شروع این بازی است. هم گوسفند و هم گرگ، NFTهای ERC-721 هستند که بر بستر بلاکچین اتریوم توسعه یافته‌اند. نکته جالب بازی این است که بازیکنان هنگام مینت کردن، نمی‌دانند که گوسفند یا گرگ دریافت خواهند کرد. بر اساس پروتکل‌هایی که برای این بازی در نظر گرفته شده است، احتمال دریافت گوسفند و گرگ، به ترتیب 90 و 10 درصد است.بازی Wolf Game

در اصل، گوسفندها در انبار زندگی می‌کنند و صاحبان آنها، توکن‌های WOOL را برای استیکینگ NFTهای گوسفند خود، جمع‌آوری می‌کنند. این در حالی است که درست بیرون انبار، دسته‌ای از گرگ‌ها، مشتاقانه به دنبال راهی برای رسیدن به گوسفندان هستند. در این شرایط، کاربران برای محافظت از گوسفندان خود، باید از طریق توکن WOOL، به گرگ‌ها مالیات پرداخت کنند. با نگهداشتن گوسفند در انبار، می‌توانید روزانه 10 هزار دلار، توکن WOOL دریافت کنید. 80 درصد از این مبلغ، به گوسفند و 20 درصد آن، به عنوان مالیات، در اختیار گرگ قرار می‌گیرد. اگر گوسفند را به حال خود در انبار رها کنید، با احتمال 50 درصد، گرگ کل توکن‌های WOOL را به غارت می‌برد. اگر هنگام مینت کردن، صاحب یک NFT گرگ شدید، شانس خود را برای کسب درآمد از طریق دزدیدن گوسفندها، از دست ندهید.

بازی ولف گیم، ورژن دوم

مشابه با بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال، بازی Wolf Game در ابتدای فعالیت خود، با چند چالش جدی مواجه شد. به عنوان مثال، برخی از کاربران گزارش دادند که پشم گرگ‌ها، به جای پشم گوسفندان زده می‌شود! در پی این مشکل و دیگر خطاها، بازی به تعلیق درآمد و دوره جدیدی برای این پروژه، آغاز شد.

در فاز دوم توسعه این بازی، توسعه‌دهندگان نتوانستند آسیب‌پذیری قرارداد هوشمند را اصلاح کنند و مجبور به بازسازی کل بازی، از ابتدا شدند. برای اطمینان از اینکه هیچ آسیب‌پذیری در ورژن دوم بازی Wolf Game وجود نداشته باشد، توسعه‌دهنده، یک سیستم پاداش باگ 10 هزار دلاری را معرفی کرد. در واقع، هر کس موفق به شناسایی باگ در این بازی شود، جایزه 10 هزار دلاری را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، از یک حسابرس شخص ثالث برای بررسی کامل کد بازی کمک گرفته شد که به بهبود ایمنی و یکپارچگی بازی کمک خواهد کرد.

راه‌اندازی بازی Wolf Game در ابتدای سال 2022

بازی وولف گیم در همین ابتدای مسیر، توجه بسیاری از اینفلوئنسرهای NFT مانند Gary Vaynerchuk و Beanie را به خود جلب کرده است. نسخه کامل بازی، قرار است در ابتدای سال 2022 و با ویژگی‌های متعدد برای زمین و کشاورزان، در اختیار کاربران قرار گیرد. در ابتدا، تنها 2000 زمین وجود دارد که نیمی از آنها به دارندگان گوسفندان و گرگ‌ها تعلق می‌گیرد و نیمی دیگر، با قیمت اولیه 0.69420 ETH، در هلند به حراج گذاشته می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که زمین‌ها، به طور تصادفی و با قابلیت‌ها، منابع و سطح زیر کشت متفاوت، تخصیص داده می‌شوند. کشاورزان می‌توانند با استفاده از 10 هزار توکن WOOL، به ایجاد کاراکتر بپردازند و در مدیریت زمین و تولید منابع بیشتر، دخیل شوند.

معرفی توکن WOOL

توکن WOOL توکن بومی ERC-20 بازی Wolf است. با استیکینگ NFTهای گوسفند، امکان کسب درآمد پسیو برای کاربران از طریق توکن WOOL فراهم می‌شود. بر اساس اخباری که تا کنون از نسخه کامل این بازی منتشر شده است، برای مینت کردن گرگ یا گوسفندها، به مقدار مشخصی از توکن WOOL نیاز است.وولف گیم

سخن پایانی

بازی Wolf Game یکی از جدیدترین بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که امکان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و NFTها را برای علاقه‌مندان به رمزارزها، فراهم کرده است. توکن بومی این بازی، مبتنی بر شبکه اتریوم است و WOOL نام دارد. در این بازی، همه چیز بر اساس سنجش میزان ریسک پیش می‌رود و هرچه ریسک بیشتر باشد، پاداش دریافتی هم بیشتر خواهد بود. نسخه کامل بازی ولف گیم با ویژگی‌های بیشتر، در ابتدای سال 2022 منتشر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی وولف گیم به این لینک مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

واقعا میشه درامد داشت از این بازیا؟