ارز دیجیتال TRVL چیست؟ آشنایی با پروژه Dtravel

زمان مطالعه: 8 دقیقه

اگر شما هم جزو کسانی هستید که زیاد به سفر می‌روید، احتمالاً تاکنون در لیست انتظار رزرو خانه و اقامتگاه مانده‌اید. اگرچه پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری خانه به دلیل ارائه تعداد بی‌شمار گزینه‌های اقامتی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، صنعت سفر را متحول کرده‌اند، اما بسیاری از این پلتفرم‌ها نیز دارای اشکالاتی هستند. از جمله این اشکالات می‌توان به هزینه بالای اجاره، برنامه‌های پاداش‌دهی ضعیف و روابط معاملاتی بین میزبان و مهمان، اشاره کرد. خوشبختانه، پلتفرم‌هایی مانند پروژه Dtravel با ارز دیجیتال TRVL خود به دلیل یک رویکرد غیرمتمرکز، به حل این مشکلات کمک کرده و شرایط منصفانه‌ای را برای طرفین ایجاد می‌کنند.

پروژه Dtravel یک پلتفرم اشتراک‌گذاری خانه است که از ابتدا با در نظر گرفتن جامعه ساخته شده است. در واقع، با داشتن توکن TRVL اعضای جامعه از جمله مهمانان و میزبانان، همه در مورد طرح‌های آتی این پلتفرم حرفی برای گفتن دارند. اگر علاقه‌مندید که با پروژه Dtravel بیشتر آشنا شوید و در مورد رمزارز TRVL آن بیشتر بدانید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

پروژه Dtravel چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

همان‌طور که می‌دانید، این روزها اقامتگاه‌های محلی به اولین انتخابِ بسیاری از مسافران تبدیل شده‌اند که می‌خواهند با میزبان‌ها ارتباط برقرار کنند و جایگزینی با هزینه کمتر برای هتل‌ها داشته باشند. با این حال، با افزایش جمعیت، شاهد کارمزدهای بالا، روابط معاملاتی بین میزبان و مهمان و دور شدن از جامعه، هستیم.

ارز دیجیتال TRVL چیست؟ آشنایی با پروژه Dtravel

خوشبختانه، پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری خانه مانند پروژه Dtravel برای حل این مشکلات ظاهر شده‌اند. پلتفرم Dtravel یک بازار غیرمتمرکز و متعلق به جامعه برای به اشتراک‌گذاری خانه است که جهت توانمندسازی کاربران خود به فناوری بلاکچین متکی است. به لطف ساختار سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO- دائو) Dtravel، میزبان‌ها و مهمانان می‌توانند با توکن کاربردی بومی آن، یعنی ارز دیجیتال Dtravel آینده این پروژه را تعیین کنند.

لازم به ذکر است که پروژه Dtravel توسط مدیران سابق Airbnb، Booking.com، Expedia و چند تن از مدیران صنعت بلاکچین، هدایت و مدیریت می‌شود.

البته، مزایای پلتفرم Dtravel به ارائه فرصت‌های برابر برای مشارکت محدود نمی‌شود. از هزینه‌های کمتر برای میزبان و مهمان گرفته تا مالکیت مشترک جامعه از طریق ارز دیجیتال TRVL، پروژه Dtravel کنترل صنعت اشتراک‌گذاری خانه را به اعضای جامعه باز می‌گرداند و با استفاده از فناوری‌های وب ۳، برای تکامل تدریجی این بخش تلاش می‌کند. به طور کلی، Dtravel با احترام به علایق اعضای خود، توزیع عادلانه ارزش برای همه اعضای جامعه، از جمله میزبانان و مهمانان را به همراه دارد.

پروژه Dtravel چگونه کار می‌کند؟

به عنوان یک اکوسیستم وب ۳، رزروها به صورت آنچِین و به روشی همتابه‌همتا انجام می‌شوند و Dtravel تنها به عنوان ارائه‌دهنده فناوری و زیرساخت عمل می‌کند. در این پلتفرم، قراردادهای هوشمند شرایط رزرو را کنترل کرده و شفافیت و استقلال کامل را تضمین می‌کنند. میزبان‌ها توانایی پذیرش پرداخت‌ها در قالب ارز دیجیتال و/یا فیات را از سوی مهمانان دارند و همین موضوع، به ایجاد تنوع در پایگاه مشتریان آن منجر می‌شود.

ارز دیجیتال TRVL چیست؟ آشنایی با پروژه Dtravel

به این ترتیب، Dtravel با استفاده از قراردادهای هوشمند و فناوری بلاکچین، مشکلات مربوط به پلتفرم‌های اجاره کوتاه‌مدت و آژانس‌های مسافرتی را از بین می‌برد. این رویکرد به میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا شرایط/خط مشی‌های خود را ایجاد کنند، برند منحصربه‌فرد خود را با قابلیت سفارشی‌سازی بیشتر بسازند و از ارتباطات بدون محدودیت با مهمانان لذت ببرند.

کاربردهای ارز دیجیتال TRVL

اگر قصد دارید به انجمن اشتراک‌گذاری خانه Dtravel بپیوندید، به توکن‌ TRVL نیاز خواهید داشت. رمزارز TRVL به‌ عنوان توکن کاربردی اصلی پروژه Dtravel، چهار هدف دارد:

سفر

مهمانان می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال Dtravel هزینه‌های خود را پرداخت کنند و میزبان‌ها هم می‌توانند پرداخت در قالب ارز دیجیتال TRVL را بپذیرند. علاوه بر این، مهمانان به ازای هر رزرو، در قالب توکن TRVL هدایایی را نیز دریافت می‌کنند تا استفاده از Dtravel برای رزرو اقامت لذت‌بخش‌تر شود.

برای استفاده از مزایای پروژه Dtravel به سایت اصلی Dtravel مراجعه کنید.

برنامه وفاداری

مشوق‌ها و اقداماتی هم برای میزبان و هم برای مهمانان وجود دارد که به آنها در ازای کمک به رشد اکوسیستم Dtravel پاداش می‌دهد. گزینه Support-to-earn (پشتیبانی برای کسب درآمد) نیز در این پلتفرم گنجانده شده تا به اعضای جامعه خود برای مشارکت‌هایشان پاداش دهد. اعضای جامعه می‌توانند در ازای فعالیت‌های خود، از حل و فصل اختلافات کاربران گرفته تا معرفی کاربران جدید، با رمزارز TRVL پاداش بگیرند.

ارز دیجیتال TRVL چیست؟ آشنایی با پروژه Dtravel

محافظت

استخر حفاظتی Dtravel برای محافظت از دارایی میزبان‌ها، مبلغ یک میلیون دلار را ارائه می‌دهد. این استخر همچنین از استراتژی‌های بازدهی دیفای برای رشد خودکار و مستمر در طول زمان استفاده می‌کند تا میزبان‌ها به طور فزاینده‌ای پوشش بیشتری داشته باشند.

حاکمیت

برای رأی دادن به پیشنهادات و تأثیرگذاری بر برنامه‌های آتی پروژه Dtravel و همچنین، مشارکت در جنبه‌های مختلف دائوی Dtravel، کاربران به ارز دیجیتال Dtravel نیاز دارند.

توکن‌های غیرقابل تعویض اعضای ممتاز Dtravel

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اعضای ممتاز، اولین NFTهای مسافرتی هستند که به مسافرانی که از پلتفرم رزرو Dtravel استفاده می‌کنند، جوایز انحصاری ارائه می‌دهند. داشتن عضویت ممتاز NFT، مزایایی همچون افزایش پاداش‌ها در قالب ارز دیجیتال TRVL، کاهش هزینه رزرو و محافظت اضافی از استخر دارایی برای میزبانان را برای دارندگان به همراه دارد. برخلاف سایر برنامه‌های وفاداری ممتاز که غیرقابل استرداد هستند، در پلتفرم Dtravel، اگر دارندگان دیگر نیازی به امتیازات این عضویت نداشته باشند، می‌توانند NFTهای خود را مجدداً در بازار بفروشند.

توکنومیکس رمزارز TRVL

ارز دیجیتال TRVL یک توکن ERC-20 است که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. علاوه بر این، رمزارز TRVL به ‌عنوان یک توکن BEP-20 در شبکه هوشمند بایننس نیز راه‌اندازی شده است. حداکثر عرضه توکن TRVL برابر با ۱ میلیارد واحد در نظر گرفته شده که قرار است در طول پنج سال توزیع شود.

از مجموع این عرضه، ۲۵۰ میلیون توکن به طرح‌های رشد جامعه، از جمله ایردراپ‌ها و مشوق‌های معرفی کاربران جدید، اختصاص خواهد یافت. به دلیل ساختار دائوی Dtravel، دارندگان ارز دیجیتال TRVL می‌توانند برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین نحوه استفاده از این صندوق برای رشد اکوسیستم Dtravel رأی دهند.

توکنومیکس رمزارز TRVL.

۲۵۰ میلیون توکن دیگر به خزانه جامعه اختصاص داده شده است. این خزانه، استخری است که تمام هزینه‌های جمع‌آوری‌شده از رزروها را دریافت می‌کند و عمدتاً برای تأمین مالی استخر محافظتی و مشارکت‌کنندگان استفاده می‌شود. این استخر همچنین به تأمین مالی پروژه‌هایی که به نفع جامعه Dtravel باشند، کمک می‌کند. این نشان می‌دهد Dtravel چقدر به رشد کسب‌وکار خود در بلندمدت متعهد است.

توکن TRVL را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال TRVL را می‌توان در بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز و صرافی‌های متمرکز رمزارزی معامله کرد. محبوب‌ترین صرافی برای خرید و معامله توکن TRVL، پنکیک سواپ (PancakeSwap) است. دیگر گزینه‌های محبوب نیز عبارتند از کوکوین (KuCoin)، یونی سواپ (Uniswap)، بای‌بیت (Bybit) و Gate.io.

همان‌طور که گفته شد، ارز دیجیتال Dtravel یک توکن ERC-20 است؛ به این معنا که تمام کیف پول‌های معتبر پشتیبانی‌کننده از اتریوم، از این ارز دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کنند، مانند کیف پول متامسک (MetaMask).

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال Dtravel

بر اساس داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، توکن TRVL در تاریخ ۲۷ نوامبر سال ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۷۶ دلار وارد بازار شد. اگرچه در عرض یک روز و در ۲۸ نوامبر سال ۲۰۲۱، قیمت رمزارز TRVL به اوج تاریخی خود در ۱٫۵۶ دلار رسید، ولی روزهای اوج این رمزارز دوام زیادی نداشت و از آن زمان تاکنون، در یک روند نزولی کلی بوده است. کمترین قیمت تاریخی ارز دیجیتال TRVL در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۲ و در محدوده ۰٫۰۲۱ دلار به ثبت رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای TRVL می‌توانید قیمت توکن TRVL و نمودار قیمت آن را مشاهده کنید.

قیمت ارز دیجیتال TRVL از ابتدا تاکنون.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال TRVL در سال 2023

تحلیلگران پلتفرم Priceprediction پیش‌بینی می‌کنند که حداقل و حداکثر قیمت ارز دیجیتال TRVL در سال ۲۰۲۳ به ترتیب برابر با ۰٫۱۶ و ۰٫۱۸ دلار باشد. بنابراین، میانگین قیمت توکن TRVL برای سال ۲۰۲۳ حدود ۰٫۱۷ دلار پیش‌بینی می‌شود.

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی پروژه Dtravel و توکن کاربردی آن، یعنی ارز دیجیتال TRVL پرداختیم.

همان‌طور که گفته شد، Dtravel یک بازار واقعی برای اشتراک‌گذاری خانه است که میزبان و مهمان را گرد هم می‌آورد و با حذف واسطه‌، غیرمتمرکز بودن این فرآیند را افزایش می‌دهد. برای تحقق این چشم‌انداز، پروژه Dtravel از توکن TRVL و همچنین، سازمان دائوی خود استفاده می‌کند.

با توجه به نقشه راه Dtravel، واضح است که این تیم برنامه‌ای سازمان‌یافته برای آینده پلتفرم‌ خود دارد، از جمله اصلاح پلتفرم رزرو، اصلاح بیشتر گزینه پشتیبانی برای کسب درآمد و امکان پل زدن رمزارز TRVL به زنجیره‌‎های دیگر. از آنجایی که هزینه‌های رزرو در سایر پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری خانه به شدت افزایش یافته، می‌توان گفت که Dtravel به لطف هزینه‌های مناسب و تمرکز آن بر توزیع عادلانه ارزش بین میزبانان و مهمانان، از برتری قابل‌توجهی برخوردار است. البته، این نکته را هم باید در نظر گرفت که موفقیت پروژه Dtravel و ارز دیجیتال TRVL به پذیرش انبوه آن بستگی دارد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments