بازی فلاف ورلد (Fluf World) چیست؟ آموزش کامل + ویدئو

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بازی‌های مبتنی بر بلاکچین را می‌توان شگفتی سال‌های اخیر حوزه فناوری دانست. ترکیب سرگرمی، درآمدزایی و سرمایه‌گذاری هر کسی را به فعالیت در این حوزه ترغیب می‌کند. یکی از پروژه‌هایی که در ماه‌های اخیر سروصدای زیادی به پا کرده است، بازی فلاف ورلد است. این بازی که بر پایه خرگوش‌هایی مجازی توسعه داده شده تا امروز توانسته نزدیک به ۴ هزار سرمایه‌گذار را برای خرید توکن‌های NFT متقاعد کند. امکانات مختلف، داستان‌های تخیلی مهیج، طراحی زیبا و … جزو ویژگی‌های مهم این بازی کریپتویی است.

در ویدیوی زیر آموزش بازی فلاف ورلد به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بازی Fluf World چیست؟

بازی فلاف ورلد (FLUF World) بر اساس زندگی‌های خرگوش‌هایی افسانه‌ای طراحی شده است. این خرگوش‌ها نماد حمایت از محیط‌زیست و طبیعت هستند.

این بازی دارای یک کالکشن بزرگ از خرگوش‌های سه بعدی است. به هر خرگوش یک توکن NFT اختصاص داده شده است و در مجموع ۱۰ هزار توکن NFT وجود دارد.بازی فلاف ورلد

Fluf چیست؟

فلاف یا خرگوش‌ها عنصر اصلی ایجاد بازی هستند. این موجودات دیجیتالی در بستر بلاکچین توسعه داده شده‌اند. از استاندارد ERC-721 برای توسعه این کلکسیون استفاده شده است. خرگوش‌ها دارای دسته‌بندی‌ها و ویژگی‌های متنوعی هستند. به همین دلیل خصوصیات هر فلاف کاملاً منحصربه‌فرد است و از نظر ارزش دلاری نیز تفاوت‌هایی دارند.

دارندگان توکن‌های NFT خرگوش‌ها می‌توانند تصویر دارایی خود را با فرمت‌های MP4 ،GIF و PNG دانلود کنند. علاوه بر این، به زودی ورژن سه‌بعدی این خرگوش‌ها نیز منتشر خواهد شد.

بازی Fluf World در فضای متاورس (Metaverse) طراحی و اجرا شده است. بنابراین کاربران این بازی می‌توانند خرگوش‌ها را در محیط متاورس به حرکت درآورند و از توکن NFT خود برای سرگرمی استفاده کنند.

برای شروع بازی Fluf World به این لینک وارد شوید.

داستان پیدایش بازی فلاف ورلد

داستان‌های مهیج و البته جالبی پیرامون پیدایش بازی Fluf World شنیده می‌شود. داستان بازی به شکلی روایت شده است که خرگوش‌ها از سیاره دیگری آمده‌اند یا از میلیون‌ها سال پیش روی زمین زندگی می‌کرده‌اند. بنیاد بازی فلاف ورلد تلاش کرده با طراحی داستان‌های مهیج، جذابیت این بازی را افزایش دهد.

پس از آنکه مراحل ابتدایی بازی Fluf World را شروع کنید، داستان‌های مربوط به پیدایش خرگوش‌ها شما را جذب خود خواهد کرد. گفته می‌شود این موجودات تونل‌هایی زیرزمینی حفر کرده‌اند تا بتوانند به مناطق مختلفی سفر کنند و به حیات خود روی زمین ادامه دهند.بازی Fluf World

خرگوش‌ها تنوع رنگ بسیار بالایی دارند. برخی از این موجودات تنها هستند و برخی دیگر متعلق به گروه‌های بزرگ. این حیوانات زیبا علاقه شدیدی به موسیقی دارند. آنها از موسیقی برای ابراز شادی و ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند.

خرگوش‌های بازی فلاف ورلد از اوضاع حیات‌وحش و محیط‌زیست در قرن جدید بسیار ناراحت‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند با اتحاد و همدلی وضع موجود را تغییر دهند. برخی از این خرگوش‌ها در جریان مبارزه با اقدامات نابودکننده انسان‌ها برای همیشه به خواب رفته‌اند اما برخی دیگر همچنان به مبارزه ادامه می‌دهند.

اسکروج مک‌لاف در سال ۲۰۰۹ تصمیم گرفت به فلاف‌ها کمک کند. او دارایی‌های خود را فروخت و پول به‌دست‌آمده را صرف توسعه این موجودات کرد. حالا در سال ۲۰۲۲ جهان آماده پذیرش این موجودات جذاب است. اسکروج به همراه دوستش تامپر (Thumper) می‌خواهند خرگوش‌های بازی Fluf World را در سطح دنیا گسترش دهند.

شایعاتی وجود دارد که عبارت FLUF مخفف یک رمز مهم است اما هنوز هیچ کس به ماهیت واقعی این کلمه پی نبرده است. شاید این راز در ماه‌های آینده بالأخره برملا شود.

عنکبوت‌ها (Thingies)

یکی دیگر از موجودات بازی Fluf World عنکبوت‌ها یا Thingies هستند. این موجودات به وسیله یک هوش مصنوعی توسعه داده شده‌اند. این هوش مصنوعی هزاران عنکبوت را طراحی کرده است که هر کدام رنگ و خصوصیاتی منحصربه‌فرد دارد. از این موجودات برای اعطای پاداش و هدیه به خرگوش‌ها استفاده می‌شود. برخی از کاربران می‌توانند این عنکبوت‌های نگهبان‌ را به صورت رایگان به دست آورند اما برخی دیگر برای خرید Thingies باید به پلتفرم اوپن‌سی (OpenSea) مراجعه کنند.بازی Fluf World

عنکبوت‌های بازی فلاف ورلد بسیار جذاب هستند؛ زیرا خز آنها با اشکال و رنگ‌های متنوعی طراحی شده است. پیدایش این موجودات نیز داستان جالبی دارد. گفته می‌شود پروفسور اسپارکنسکی (Sparkenski) عنکبوت‌ها را توسعه داده است. او این موجودات را در آزمایشگاه نگهداری می‌کرد اما در نهایت متقاعد شد که آنها را به متاورس انتقال دهد.

امکانات و تجهیزات (Features)

بازی فلاف ورلد پر از امکانات و قابلیت‌های جذاب است. بنیاد توسعه این بازی تلاش می‌کند که تجهیزات جدیدی را به این پلتفرم بیفزاید. اکثر توسعه‌ها حول محور هنر و موسیقی صورت می‌گیرد. از نکات جالب این بازی، امکان تغییر نام توکن NFT است. شما می‌توانید نام دلخواهتان را برای توکن NFT و خرگوش خود تنظیم کنید.کسب درآمد از فلاف ورلد

کسب درآمد از فلاف ورلد

برای کسب درآمد از بازی فلاف ورلد راه‌های متنوعی پیش روی شما است. پس از خرید یک فلاف می‌توانید برای رشد ارزش خرگوش تلاش کنید. هر توکن دارای ویژگی‌های خاصی است اما با خرید موسیقی می‌توان ارزش توکن را ارتقا داد. هر فلاف برای ادامه حیاتش به هویج نیاز دارد. تعداد این هویج‌ها، یک ویژگی برای خرگوش محسوب می‌شود.

علاوه بر این، امکان استیک کردن (Stake) فلاف و دریافت پاداش‌های دوره‌ای نیز وجود دارد. همچنین تیم توسعه بازی فلاف ورلد اعلام کرده است که به زودی قابلیت‌های جدیدی مثل استفاده از خرگوش‌ها در سایر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین ارائه خواهد شد. مجموعه Altered State Machine قرار است به بنیاد FLUF برای مشارکت خرگوش‌ها در سایر بازی‌های کریپتویی کمک کند. از دیگر توسعه‌های احتمالی نیز می‌توان به برگزاری کنسرت‌های موسیقی متاورسی اشاره کرد.

یکی از موضوعات جالب در مورد بازی Fluf World اهداف خیرخواهانه این پروژه است. ۱۰ درصد از درآمدهای حاصل از بازی فلاف ورلد به امور خیرخواهانه اختصاص خواهد یافت. در حال حاضر نزدیک به ۴ هزار نفر برای خرید توکن NFT بازی فلاف ورلد اقدام کرده‌اند. این تعداد روز‌به‌روز در حال افزایش است.

تیم توسعه بازی فلاف ورلد

تیم توسعه بازی Fluf World در کشور نیوزلند مستقر است. آنها تبحر زیادی در طراحی و توسعه توکن‌های NFT دارند. این تیم خلاق استودیوی خود را در سال ۲۰۲۱ تأسیس کرد. پروژه ارائه‌شده توسط تیم FLUF هنوز در ماه‌های ابتدایی عمر خود به سر می‌برد و قرار است به‌زودی توسعه‌های جدیدی را تجربه کند.

خلاصه مطلب

بازی Fluf World یکی دیگر از پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین با قابلیت درآمدزایی است. برای کسب درآمد از بازی فلاف ورلد کافی است یک توکن NFT بخرید و آن را به روش‌های مختلف ارتقا دهید. خرید و ذخیره این توکن برای چند هفته یا چند ماه نیز احتمالاً همراه با سودآوری خواهد بود. از طرفی امکان سپرده‌گذاری و دریافت سودهای دوره‌ای به کمک توکن‌های NFT بازی فلاف ورلد وجود دارد. به نظر می‌رسد پس از استقبال شگفت‌انگیز سرمایه‌گذاران از کالکشن‌هایی مثل میمون‌ها (BAYC) فرصت برای رشد بازی‌هایی مثل فلاف ورلد فراهم شده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments