زمان مطالعه: 6 دقیقه

بازی بمب کریپتو (Bomb Crypto) چیست؟ آموزش کامل + ویدئو

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بازی Bomb Crypto یکی از بازی‌های نسبتاً جدید و پرطرفدار مبتنی بر ارز دیجیتال است. این بازی که هنوز مراحل زیادی برای توسعه پیش روی خود دارد، از همین حالا توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. بازی‌های کریپتویی یکی از بسترهای کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال است. گرچه هنوز چند ماه از معرفی بازی بمب کریپتو نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد کسب درآمد از این بازی چندان سخت نخواهد بود. در این مقاله به معرفی این بازی جذاب خواهیم پرداخت و نحوه کسب درآمد از بمب کریپتو را بیان خواهیم کرد.

در ویدیوی زیر آموزش بازی بمب کریپتو به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بازی بمب کریپتو چیست؟

Bombcrypto یک بازی مبتنی بر بلاکچین است. این بازی را می‌توان به Bomberman شبیه دانست. در بازی بمب کریپتو کلکسیون‌های NFT وجود دارد. کاربران می‌توانند با خرید و جمع‌آوری قهرمانان بازی به کسب درآمد بپردازند. به هر قهرمان یک توکن NFT تعلق خواهد گرفت. در نتیجه تمام این موجودات قابل مبادله یا تبدیل شدن به پول نقد هستند. بازی بمب کریپتو از الگوی Play-To-Earn پیروی می‌کند. هر چقدر کاربران بهتر بازی کنند و به موفقیت‌های بیشتری برسند، درآمد بیشتری به دست می‌آوردند.

این بازی به دست گروه senspark در سال ۲۰۲۱ طراحی شده است. این گروه ویتنامی در سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرده و پیش‌تر بازی‌هایی همچون Stickman Battle ،Gold Miner و Bomb Squad را نیز طراحی و معرفی کرده است.

آشنایی با توکن بومی و محیط بازی بمب کریپتو؟

بازی Bomb crypto دارای حالت‌های مختلف شکار گنج، داستانی (ماجراجویی) و نبرد مستقیم است. در حال حاضر فقط حالت شکار گنج فعال است و دو حالت دیگر در ماه‌های آینده فعال خواهند شد. در این بازی کاربران می‌توانند با به دست آوردن توکن‌های BCOIN به دنبال خرید قهرمان‌های بیشتر باشند. BCOIN توکن بومی بازی بمب کریپتو است.بازی بمب کریپتو

در حالت شکار گنج، بازیکنان به کمک قهرمانان بلوک‌ها را نابود و سپس برای یافتن توکن‌های BCOIN بمب‌هایی را جایگذاری می‌کنند. هر بمب که کار گذاشته می‌شود، بخشی از انرژی یک قهرمان را می‌گیرد. وقتی انرژی قهرمان تمام شد، باید استراحت کند تا دوباره نیرو به دست آورد. با خرید یک خانه در بازی می‌توان سرعت بازیابی انرژی قهرمان‌ها را افزایش داد.

حالت دیگر بازی Bombcrypto حالت داستانی یا ماجراجویی است. در این حالت بازیکنان در مسیر رسیدن به توکن‌های بیشتر با موانع و هیولای جدید رو‌به‌رو می‌شوند. در حالت داستانی نیز به کمک BCOINها می‌توان از شر هیولاها خلاص شد. شهری به نام Bomberland در این بازی وجود دارد که مورد حمله متجاوزان قرار گرفته است. حال بازیکنان باید به کمک قهرمانان بازی این دشمنان را نابود کنند.

حالت دیگر بازی Bomb Crypto نبردهای مستقیم است. در حالت نبرد مستقیم بازیکنان با یکدیگر به نبرد می‌پردازند و برنده صاحب توکن‌های BCOIN خواهد شد. نکته مهم این حالت، نیاز به پرداخت هزینه ورود برای شروع نبرد است. همچنین هر نبرد همراه با از دست رفتن انرژی قهرمانان خواهد بود.

چگونه یک قهرمان بمب‌افکن جمع‌آوری کنیم؟

سه راه برای به دست آوردن قهرمان بمب‌افکن وجود دارد. راه اول نجات قهرمان در طول بازی است و راه دوم خرید از فروشگاه. همچنین می‌توان از بخش حراج بازار نیز برای به دست آوردن قهرمان‌ها استفاده کرد. برای خرید قهرمان نیاز به توکن BCOIN خواهید داشت. هر قهرمان یک توکن NFT اختصاصی دارد و در فروشگاه درون بازی توسط رمزارز BCOIN خرید و فروش می‌شوند.Bomb crypto

حالت‌های بازی Bomb Crypto

در حال حاضر بازی بمب کریپتو دارای سه حالت مختلف است که دو حالت در حال توسعه و یکی در حال اجرا است.

حالت شکار گنج (Treasure Hunt Mode)

در حالت شکار گنج بازیکن باید طبق نقشه بمب‌هایی را در مناطق خاصی کار بگذارد. با انفجار هر بمب صندوق‌هایی حاوی BCOIN به کاربر اعطا می‌شود. پس از کسب 10 بی‌کوین می‌توان دارایی را به کیف پول رمزارزی انتقال داد. بیشتر کاربران از کیف پول متامسک (MetaMask) برای مدیریت دارایی‌های بازی BomB Crypto استفاده می‌کنند. در صورتی که کاربر در طی فرآیند انفجار بتواند قهرمانی را از زندان آزاد کند، می‌تواند توکن NFT مربوط به قهرمان را به دارایی‌های پروفایلش بیفزاید. مراحل بازی در حالت داستانی به طور خودکار انجام می‌شود و تنها وظیفه بازیکن، استراحت دادن به قهرمان‌ها است.کسب درآمد از بمب کریپتو

حالت ماجراجویی (Adventure Mode)

حالت ماجراجویی هنوز فعال نیست و بخشی از جزییات در حال توسعه است. در حالت ماجراجویی، مراحلی برای بازیکن تعریف می‌شود. با گذر از هر مرحله و نابود کردن هیولاها مقداری توکن BCOIN به کاربر اعطا خواهد شد. موفقیت در این حالت به مقاومت و انرژی قهرمان‌ها بستگی خواهد داشت. بنابراین کسانی که قهرمان‌ها و توکن‌های NFT ارزشمندتری دارند، شانس بیشتری برای کسب پاداش‌های بزرگ حالت ماجراجویی خواهند داشت.

حالت نبرد (Battle Mode)

حالت نبرد نیز هنوز در دسترس بازیکنان قرار نگرفته است. در این حالت بازیکنان به طور مستقیم با یکدیگر به نبرد می‌پردازند و کاربر پیروز، توکن BCOIN دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، هر بازیکن باید مقدار مشخصی BCOIN را به عنوان حق شرکت در مسابقه بپردازد. جزییات بیشتر این حالت پس از اتمام توسعه مشخص خواهد شد.

چگونگی کسب درآمد از بمب کریپتو

برای کسب درآمد از بمب کریپتو باید ابتدا توکن BCOIN را در حالت‌های مختلف بازی به دست آورید و سپس به وسیله کیف پول رمزارزی، آن را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. همچنین امکان فروش NFTهای شخصیت‌ها و قهرمان‌ها نیز در فروشگاه درون بازی وجود دارد. رمزارز BCOIN در شبکه بایننس اسمارت چین توسعه داده شده است. این توکن توسط تیم Verichains در اکتبر 2021 طراحی و معرفی شد.

در صفحه قیمت لحظه ای Bomber Coin می‌توانید قیمت توکن BCOIN و نمودار قیمت آن را مشاهده کنید.

برای شروع بازی Bomb Crypto نیاز به ۱۰ توکن BCOIN خواهید داشت. امکان تزریق حجم بیشتری از دارایی برای خرید قهرمان‌های بهتر نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این بازی تنها برای کامپیوترهای شخصی ارائه شده و کسب درآمد از بمب کریپتو به وسیله موبایل فعلاً امکان‌پذیر نیست. برای نقد کردن دارایی درون بازی نیز باید حداقل ۴۰ واحد بی‌کوین در اختیار داشته باشید. یک واحد BCOIN نیز برای پرداخت کارمزدها باید در کیف پول ذخیره شده باشد.

خلاصه مطلب

بازی Bomb Crypto یک بازی مبتنی بر ارز دیجیتال است که از الگوی P2E پیروی می‌کند. برای کسب درآمد از بازی بمب کریپتو باید ابتدا ۱۰ توکن BCOIN بخرید و سپس از طریق حالت شکار گنج بازی را آغاز کنید. دو حالت ماجراجویی و نبرد مستقیم بازی بمب کریپتو هنوز فعال نشده است. قهرمانان محیط بازی به کمک توکن NFT و رمزارز BCOIN خرید و فروش می‌شوند. طی ماه‌های گذشته استقبال نسبتاً خوبی از این بازی صورت گرفته است. بنابراین می‌توان گفت هنوز فرصت برای درآمدزایی از طریق بازی Bombcrypto وجود دارد.

برای شروع بازی بمب کریپتو به این لینک وارد شوید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments