پیش‌بینی افزایش قیمت ریپل در پی راه‌اندازی ETF آن! سقف قیمت XRP کجاست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل (XRP) در روزهای اخیر و علی‌رغم وجود یک روند نزولی جزئی در بازار، در مسیر صعودی ملایم قرار داشته است. قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ درصد افزایش یافته و به ۰.۵۴۶۷ دلار رسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

روند قیمت XRP

در طول هفته گذشته، قیمت XRP پس از کاهشی ۰.۸۱ درصدی در ابتدای هفته، بین ۰.۵۵ تا ۰.۵۰ دلار در نوسان بوده است. با این حال، در مقیاس ماهانه، با تشدید فشار خرید در بازار، قیمت این توکن، افزایشی بیش از ۵ درصدی را تجربه کرده است.

پیش‌بینی افزایش قیمت ریپل در پی راه‌اندازی ETF آن! سقف قیمت XRP کجاست؟

حجم معاملات ۲۴ ساعته ریپل، ۷۳۰ میلیون دلار و ارزش بازار آن تقریباً ۲۸ میلیارد دلار است که آن را در رتبه ششم ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. این رتبه، نقش مهم XRP و جذابیت رو به رشد آن را در بین سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال نشان می‌دهد.

افزایش سرمایه‌گذاری روی ریپل

شرکت مدیریت دارایی دیجیتال والور (Valour) اخیراً از راه‌اندازی دو محصول ETF جدید در بازار بورس نوردیک (NGM) در سوئد خبر داده که یکی متعلق به XRP و دیگری متعلق به بایننس‌کوین (BNB) است. این اقدام با هدف تسهیل دسترسی به سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی انجام شده است.

صندوق ETF مذکور به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا از طریق خدمات بانکی یا کارگزاری مرسوم، با دور زدن پیچیدگی‌های صرافی‌های ارز دیجیتال و روش‌های نگهداری آنها، به معامله XRP بپردازند.

پیش‌بینی قیمت XRP

به گفته تحلیلگران، اگر روند صعودی قیمت XRP ادامه یابد، ممکن است به زودی و قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین، به ۰.۹ دلار برسد. در صورت گسترش این روند صعودی، قیمت XRP حتی می‌تواند از مرز ۱ دلار هم عبور کند و در صورت افزایش فشار خرید، به طور بالقوه تا ۱.۲ دلار نیز خواهد رسید. در مقابل، نزول قیمت می‌تواند منجر به کاهش آن به محدوده ۰.۵۰ تا ۰.۴۵ دلار شود.

اندیکاتورها در چارت روزانه نیز، پتانسیل ریپل برای تداوم روند صعودی را نشان می‌دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۵۱ قرار گرفته که سیگنالی خنثی است. شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) هم عدد ۱۹ را نشان‌ می‌دهد. از طرفی، همگرایی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۵۰ روزه، نویدبخش ادامه صعود است.

پیش‌بینی افزایش قیمت ریپل در پی راه‌اندازی ETF آن! سقف قیمت XRP کجاست؟

اندیکاتور مکدی (MACD) هم احتمالا به زودی یک تقاطع صعودی ایجاد خواهد کرد که سیگنالی مثبت است. وجود کندل‌های سبز هیستوگرام‌ و وضعیت اندیکاتور نوسانگر مهیب (Awesome Oscillator) نیز از ادامه روند صعودی حکایت دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

هدف اولش بر اساس پرایس اکشن ۱.۳ و هدف دوم بر اساس فیبوناتچی ۳.۵ دلار هست. زمان نشون میده ک این تحلیل درست هست یا نه.