معرفی ۵ توکن برتر بازی با پیش‌بینی رشد ۱۰۰ درصدی در سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک دوره صعودی قدرتمند است و بسیاری از ارزهای دیجیتال با افزایش قابل توجه قیمت مواجه شده‌اند. این روند به طور ویژه در بخش GameFi وب ۳ مشهود است؛ جایی که توکن‌های بازی با استقبال فزاینده‌ای از سوی معامله‌گران مواجه شده‌اند.

در میان انبوهی از ارزهای دیجیتال مرتبط با بازی، ۵ توکن به طور خاص به دلیل پتانسیل بالای رشد ارزش، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

توکن KangaMoon (KANG)

کانگامون (KangaMoon) پس از پیش‌‌فروشی که با استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران همراه بود، آماده تجربه رشدی انفجاری است. کانگامون یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که از ویژگی‌های Social-Fi و رویکردی مبتنی بر جامعه استفاده می‌کند و توکن آن روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده و از استاندارد ERC۲۰ پیروی می‌کند.

این پلتفرم قابلیت کسب درآمد از بازی (Play-to-Earn) را برای کاربران فراهم می‌کند و بازیکنان می‌توانند در سطح جهانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مهارت‌های خود را در مبارزات و تورنمنت‌ها به چالش بکشند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت توکن کانگ (KANG) تا ۱۰۰ برابر در سال ۲۰۲۴ افزایش یابد.top-5-best-gaming-tokens-100x-profi

توکن FLOKI

فلوکی (Floki) یک میم کوین است که از سگ شیبا اینو الهام گرفته شده است. این پلتفرم افراد را به مشارکت در فضای وب ۳ تشویق می‌کند و با معرفی بازی اختصاصی Valhalla، که از ویژگی کسب درآمد از بازی بهره می‌برد، در بیت محافل GameFi سروصدا به پا کرده است.

قیمت فلوکی از ابتدای سال تاکنون ۳۹۷ درصد افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که قیمت این میم کوین تا ۰.۰۰۰۳۵۲ دلار در سال ۲۰۲۴ افزایش یابد.

توکن دیسنترالند (MANA)

پلتفرم Decentraland که یک پروژه واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است به کاربران این امکان را می‌دهد که زمین‌های دیجیتال خود را ایجاد و با آنها تجارت کنند.

Ramzarzخرید سریع MANA!
با یک کلیک مانا (MANA) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید MANA

قیمت Decentraland در ماه گذشته ۱۸.۶ درصد افزایش یافته است و با این سرعت، پتانسیل رسیدن به قله‌های جدید ۶.۰۷ دلاری در سال ۲۰۲۴ را خواهد یافت.

توکن سندباکس (SAND)

پلتفرم The Sandbox یک دنیای بازی مجازی، غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک‌چین است که در طول سال‌ها تعداد زیادی بازیکن و دنباله‌کننده را به خود جلب کرده است. در دنیای مجازی آن، کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را که شامل زمین است، بخرند، بفروشند و ایجاد کنند. این دارایی‌ها به شکل NFT نشان داده می‌شوند.

توکن SAND در ماه گذشته ۱۷.۳ درصد افزایش قیمت داشته است و قیمت ۰.۸۶۶۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴ برای آن پیش‌بینی می‌شود.top-5-best-gaming-tokens-100x-profi

توکن GALA

گالا (Gala) توکن بومی پلتفرم بازی Gala Games است که هدف آن ایجاد اختلال و جایگزین کردن صنعت بازی‌های سنتی با بازی‌های رمزنگاری است و این کار را با توانمندسازی بازیکنان با مالکیت دارایی‌های درون بازی در بازی‌های ارائه‌شده انجام می‌دهد. به این ترتیب، هر بازیکن می‌تواند با استفاده از ارز دیجیتال، دارایی‌ها را ایجاد کند، مالک آنها شود و حتی معامله کند.

گالا در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایشی ۱۰۴ درصدی بوده است و پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن در سال ۲۰۲۴  تا ۰.۰۸۱۰ دلار افزایش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو دیلی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments