دلایلی که رشد قیمت شیبا را در سال ۲۰۲۳ تضمین می‌کنند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر بازار، در ۷ روز گذشته شاهد رشد قابل‌توجهی بوده که در نتیجه آن، یکی از صفرهای موجود در قیمت این رمزارز حذف شده است. در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶٫۲ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۳۰ درصد رشد دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کریپتوبیسیک، به این ترتیب، این میم کوین محبوب اکنون ضررهای ناشی از سقوط صرافی FTX را جبران کرده و در عین حال، چندین تحول امیدوارکننده در اکوسیستم آن نیز از رشد بیشتر این ارز دیجیتال خبر می‌دهند.

از ابتدای سال جاری، نهنگ‌ها با انباشت حجم قابل‌توجهی از شیبا، علاقه خود به این رمزارز را نشان داده‌اند. یکی از مهم‌ترین معاملات نهنگ‌ها که امسال برای شیبا اتفاق افتاد، انباشت ۳٫۳ تریلیون SHIB توسط یک کیف پول جدید بود. در همین حال، به گزارش پلتفرم ردیابی Whalestats، شیبا اکنون برترین توکن معامله‌شده توسط ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم است.

علاوه بر این، تیم شیبا امروز اعلام کرد که برگزارکنندگان جشنواره SXSW 2023 که در روزهای ۱۰ تا ۱۹ ماه مارس در آستین، ایالت تگزاس برگزار خواهد شد، از توسعه‌دهندگان پروژه متاورسی شیبا (SHIB: The Metaverse) دعوت کرده‌اند تا در این جشنواره حضور داشته باشند و محصول خود را به نمایش بگذارند.

همچنین، سرویس پرداخت Coingate به تازگی اعلام کرده که استفاده از شیبا را به عنوان یک روش پرداخت گسترش داده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت پردازنده پرداخت‌های رمزارزی از طریق همکاری جدید خود به کسب‌وکارهای چندین کشور اروپایی، از جمله اسپانیا و آلمان، اجازه داده تا پرداخت‌ها‌ در قالب شیبا را بپذیرند.

علاوه بر این، توییتر نیز اخیراً پشتیبانی از نمودار قیمت SHIB را آغاز کرده و به این ترتیب، به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات قیمت این رمزارز را پیگیری کنند.

صرافی وزیرایکس (WazirX) هم این هفته اعلام کرد که شیبا، بزرگترین ذخیره رمزارزی آن است. براساس داده‌های اثبات ذخایر این صرافی، وزیرایکس در مجموع ۶٫۰۹ تریلیون توکن SHIB در اختیار دارد که ۱۹ درصد از ذخیره رمزارزی آن را تشکیل می‌دهد.

در تاریخ ۱۰ ژانویه، بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، تعداد توکن‌های در گردش شیبا را با استیک کردن ۴ تریلیون SHIB در صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ، کاهش داد. هفته گذشته، همچنین گزارش شده بود که بایننس با داشتن ۸۳ تریلیون شیبا، بزرگترین هولدر این رمزارز در جهان است.

تیم توسعه‌دهنده شیبا همچنین اخیراً از آغاز همکاری خود با برند لوکس گروه بوگاتی (Bugatti Group) و راه‌اندازی یک مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و آیتم‌های فیزیکی برای هولدرهای مجموعه شیبوشی (Shiboshi) خبر داد.

هفته گذشته، جان ریچموند (John Richmond)، برند معروف پوشاک مستقر در ایتالیا و شریک رسمی شیبا، اعلام کرد که قصد دارد محبوبیت این رمزارز را در رویداد Pitti Immagine Uomo در فلورانس، ایتالیا افزایش دهد. طبق گزارش‌ها، این برند یک خط ورزشی جدید و شیک را در این رویداد مد مردان ارائه خواهد داد که شامل پوشاک ورزشی مختلف با مضمون شیبا است.

علاوه بر این، پلتفرم امنیت بلاکچین سرتیک (CertiK)، اخیراً شیباسواپ را به عنوان پربازدیدترین صرافی غیرمتمرکز در این پلتفرم، رتبه‌بندی کرده است.

در نهایت، یکی دیگر از عواملی که می‌تواند به رشد قیمت شیبا کمک کند، افزایش نرخ‌ توکن‌سوزی SHIB پس از راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا حداقل ۱۰۰۰تومان را تااخرسال مبینه اگرشیباریوم زودتربیاد .البته سال میلادی منظورم هست ..ممنون اززحمات شما .مطالب مفیدی بود

مرسی از اطلاع رسانیتون

با شیبا تا یک سنت