صعود ۱۰۰ درصدی سینتتیکس در بازار نزولی نشانه چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در میان نزول شدیدی که داشته، هنوز هم نشانه‌هایی از حرکت صعودی جزئی را نشان می‌دهد. در این میان، سینتتیکس (SNX) روز گذشته رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کریپتو پوتیتو، رمزارز سینتتیکس در طی چند روز اخیر تلاش کرد تا سقف قبلی خود را که در اطراف ناحیه مقاومتی 3 دلاری تشکیل شده بود، بازپس بگیرد. این رمزارز حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد افزایش سه رقمی قیمت خود (بیش از 100 درصد) در 24 ساعت گذشته بود که باعث افزایش قیمت تا 3.4 دلار شد. البته پس از این اتفاق، قیمت دوباره افت کرد و به حدود 2.6 دلار رسید.

علاوه بر این، حجم معاملات SNX به میزان شگفت‌انگیز 1200 درصد افزایش یافت. این بازگشت عظیم در حجم معاملات، به نوبه خود، باعث افزایش انرژی صعودی برای این رمزارز شد. متعاقباً، سینتتیکس پس از یونی سواپ و اتریوم به سومین پروتکل بزرگی تبدیل شد که بیشترین کارمزدهای معاملاتی را به خود اختصاص داده است.synthetix-skyrocketed-by-over-100%

این رمزارز که اغلب به عنوان یک پروژه دیفای خوب و معتبر (blue chip) توصیف می‌شود، یکی از اولین پروژه‌هایی بود که در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد.

توکن بومی SNX پس از ادغام سینتتیکس با شرکت ارائه‌دهنده نقدینگی Curve Finance تقویت شد. این پروژه به فعالان بازار این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های مصنوعی مانند sETH را به روشی مقرون ‌به ‌صرفه به اتریوم تبدیل کنند. ادغام با Curve Finance و صرافی غیرمتمرکز 1inch، بر کمک به کاربران برای انجام معاملات در مقیاس بزرگ بین کلاس‌های دارایی مختلف با حداقل اسلیپیج (Slippage)، متمرکز بوده است.

این ویژگی از نوامبر سال گذشته فعال بوده است، اما مبادلات اتمی (atomic swaps) ارتقا یافته سینتتیکس با SIP-198 که در ماه گذشته معرفی شد، در رشد و پیشرفت قیمت بسیار مفید بوده است.

تمرکز اصلی SIP-198 بهبود تجربه کاربر است. بنابراین، مبادلات اتمی ارتقا یافته به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از معاملات بدون اسلیپیج سینتتیکس و همچنین نقدینگی بالا و کارمزدهای مقرون ‌به‌ صرفه، سوآپ‌های بزرگ در 1inch را در یک تراکنش انجام دهند.

از زمان به‌روزرسانی اکوسیستم، پذیرش کاربران به اوج خود رسیده است، به همین دلیل هم حجم معاملات پروتکل به طور پیوسته از مرز 100 میلیون دلاری فراتر رفته که در آخر هفته هم به 396 میلیون دلار رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments