۴ رمزارز با بهترین عملکرد در ابتدای سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته با شروع موجی از داده‌های اقتصادی، 7.5 درصد افزایش یافت و به ارزش کل 974.43 میلیارد دلار رسید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

سولانا (SOL)

جفت ارز SOL/USD در 14 ژانویه با 22.20 دلار معامله می‌شود و حجم معاملات 24 ساعته آن 2 میلیارد دلار است. هچنین سرمایه فعلی بازار آن 8 میلیارد دلار می‌باشد.

۴ رمزارز با بهترین عملکرد در ابتدای سال ۲۰۲۳!

سولانا یک اصلاح فیبوناچی 50% را در 23.65 دلار تکمیل کرده است و بستن کندل‌ها زیر این سطح نشان می‌دهد که روند صعودی خسته کننده است. با این حال، اگر سولانا نتواند از سطح مقاومت 23.65 دلار عبور کند، ممکن است تا سطح حمایت بعدی 19.50 دلار یا 17.50 دلار افت جزئی را تجربه کند.

جفت ارز SOL/USD بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه خود با حمایت نزدیک به 15 دلار معامله می‌شود، از طرف دیگر، اگر سولانا به افزایش خود ادامه دهد، می‌تواند به سطح 23.65 دلار برسد و در نتیجه قیمت سولانا به 27.56 دلار یا 32.45 دلار برسد.

کامپاند (COMP)

در حال حاضر قیمت فعلی این ارز 54.82 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 135 میلیون دلار است. قیمت کامپاند در 24 ساعت گذشته 45 درصد افزایش یافته و در حال حاضر رتبه 84 با ارزش بازار 398 میلیون دلار است.

۴ رمزارز با بهترین عملکرد در ابتدای سال ۲۰۲۳!

این شبکه به عنوان یک سیستم وام دهی، همانند یک بانک عمل می‌کند که در آن کاربران می‌توانند از تعداد رمزارزهای پایه‌ای که برای وام دادن ارائه میدهند، با پرداخت نرخ‌های بهره جذاب سود ببرند.

علاوه بر این، افزایش شدید ارزش توکن می‌تواند مربوط به رای‌گیری مداوم برای اجرای پیشنهاد 143 باشد.

کاردانو (ADA)

در روز گذشته، کاردانو نزدیک به 7 درصد افزایش یافته است. این شرکت در حال حاضر با ارزش بازار واقعی 12 میلیارد دلار در رتبه هشتم قرار دارد.

۴ رمزارز با بهترین عملکرد در ابتدای سال ۲۰۲۳!

خالق کاردانو هاسکینسون، در 6 ژانویه به توییت یکی از دنبال کنندگانش که از او پرسیده بود که “آیا می‌توانند از کاردانو برای تامین هزینه‌های خود در کلینیک تازه افتتاح شده استفاده کنند؟” پاسخ مثبت داد و عنوان کرد که تا فوریه 2023، این بیمارستان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

آواکس (Avax)

قیمت فعلی آواکس 17.06 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 1 میلیارد دلار می‌باشد. در 24 ساعت گذشته 10.5 درصد رشد داشته است و رتبه فعلی بازار آن 17 ، با ارزش 5 میلیارد دلار است.

۴ رمزارز با بهترین عملکرد در ابتدای سال ۲۰۲۳!

همچنین آوا لبز، شرکت فناوری بلاک چینی و خدمات وب آمازون (AWS)، ارائه ‌دهنده خدمات محاسبات ابری، برای تسریع پذیرش بلاک چین در صنایع مختلف با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

هدف این همکاری، بهبود پایداری و انعطاف‌پذیری شبکه برای توسعه‌دهندگان و همچنین تسهیل راه‌اندازی و اجرای گره‌ها برای افراد و سازمان‌ها در بلاک چین لایه 1 Avalanche یعنی Ava Labs است.

این همکاری نویدی است که نشان می‌دهد پذیرش فناوری بلاک چین در ماه‌های آینده تسریع و گسترش خواهد یافت.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

امید روزای خوب وپر بار