سیگنال‌های صعودی که می‌توانند به روند نزولی شیبا اینو پایان دهند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت میم کوین شیبا اینو (SHIB) از زمانی که در ۲۴ می به ۰٫۰۰۰۰۰۸۴ دلار کاهش یافت، ۵ درصد افزایش یافته است. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که هولدرهای SHIB شروع به جابجایی توکن‌ها از صرافی کرده‌اند. اما آیا این رکود عرضه باعث افزایش قیمت شیبا در روزهای آینده خواهد شد؟

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، کیف پول سرد و اختصاصی شیبا که با همکاری شرکت بلاکچینی Tangem توسعه یافته، اکنون برای پیش‌سفارش آماده است. فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که این امر پذیرش جهانی شیبا را تسریع کرده و در عین حال، کاربران را به ذخیره خودحضانتی این رمزارز تشویق می‌کند.

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران شیبا برای عرضه این کیف پول سرد آماده می‌شوند؛ چون داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آن هستند که توکن‌های SHIB در هفته‌های اخیر به طور فزاینده‌ای از صرافی‌ها خارج شده‌اند. به طور خاص، نمودار زیر نشان می‌دهد که چگونه کل موجودی SHIB در صرافی‌ها، از ۱۶ تا ۲۹ می، ۹۲ میلیارد توکن کاهش یافته است.

سیگنال‌های صعودی که می‌توانند به روند نزولی شیبا اینو پایان دهند!

به طور معمول، هنگامی که موجودی یک دارایی در صرافی‌ها به طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد، هرچند به طور موقت، باعث کمبود نسبی در سراسر بازار می‌‌شود. و این کمبود، اغلب افزایش قیمت آن دارایی را به همراه دارد.

علاوه بر این، آدرس‌های فعال (میانگین ۷ روزه) شیبا نیز از ۲۰ می در حال افزایش است. به طور خاص، بین ۲۰ تا ۲۹ می، این شاخص با یک رشد ۲۵ درصدی، از ۱۶،۳۰۵ به ۲۰،۴۴۲ آدرس فعال افزایش یافته است.

سیگنال‌های صعودی که می‌توانند به روند نزولی شیبا اینو پایان دهند!

افزایش مداوم آدرس‌های فعال به معنای افزایش تقاضا برای خدمات شبکه و توکن اصلی شیبا اینو است.

در نتیجه، اگر توکن‌ها همچنان از صرافی‌ها خارج شوند و تعداد فعالان در شبکه هم به روند افزایشی خود ادامه دهد، SHIB می‌تواند وارد رالی گاوی دیگری شود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در کوتاه‌مدت

با توجه به جو مثبت فعلی بازار، قیمت SHIB احتمالاً در هفته‌های آینده به ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار خواهد رسید. اما، با توجه به نمودار Global In/Out of Money پلتفرم IntoTheBlock، شیبا در ابتدا باید مقاومت ۰٫۰۰۰۰۰۹۵ دلاری را پشت سر بگذارد تا بتوانند در یک مسیر صعودی حرکت کند.

در مقاومت مذکور، ۴۶،۸۰۰ سرمایه‌گذار که ۲۹٫۱ تریلیون SHIB را با قیمت متوسط ۰٫۰۰۰۰۰۹ دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند رالی را متوقف کنند.

اما اگر پیش‌بینی مثبت قیمت SHIB عملی شود، قیمت این میم کوین احتمالاً تا ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار افزایش خواهد یافت.

در مقابل، اگر قیمت به زیر منطقه حمایتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ دلار کاهش یابد، شیبا ممکن است روند نزولی خود را از سر بگیرد. اما دیوار خرید ۴۳،۵۰۰ سرمایه‌گذار که ۷٫۰۳ تریلیون SHIB را با میانگین قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸ دلار خریداری کرده‌اند، احتمالاً از این افت جلوگیری خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments