تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت اتریوم، دوج‌ کوین و سویی (۱۵ بهمن ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پس از تجربه یک رشد قابل‌توجه در هفته گذشته، وارد مرحله‌ای از ثبات نسبی شده و حرکت‌های جانبی در چارت ارزهای دیجیتال مختلف مشاهده می‌شود.

بیت کوین، در حال حفظ موقعیت خود بالای سطح ۴۲ هزار دلار و ایجاد یک پایه محکم برای حرکت‌های صعودی احتمالی در آینده است. صعود قیمت بیت کوین می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای بهبود قیمت آلت‌کوین‌ها عمل کند.

با توجه به چشم‌انداز خوش‌بینانه بازار، سرمایه‌گذاران به دقت آلتکوین‌هایی مانند اتریوم (ETH)، دوج کوین (DOGE) و سویی (SUI) را زیر نظر دارند.

آیا قیمت اتریوم (ETH) در فوریه از مقاومت ۲۷۰۰ دلار فراتر خواهد رفت؟

اتریوم (ETH) در سطح ۲۱۷۰ دلار که حمایت ماهانه آن محسوب می‌شود، شاهد افزایش فعالیت خریداران بوده است. این حمایت باعث افزایش ۶.۱ درصدی قیمت اتریوم شد و در پی بهبود احساسات بازار، قیمت آن را به ۲۳۰۰ دلار رساند.prediction-eth-doge-sui-price

با این حال، اتریوم در مسیر صعود خود در سطح ۲۴۰۰ دلار با مقاومت روبرو است. پیش‌بینی‌های مربوط به ارتقای آتی Dencun اتریوم که برای ۷ فوریه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، چشم‌انداز صعودی را حفظ می‌کند.

موفقیت‌آمیز بودن این به‌روز‌رسانی می‌تواند خوش‌بینی بیشتری ایجاد کند و موجب غلبه قیمت بر سطوح مقاومتی ۲۳۹۰ دلار و ۲۴۱۰ دلار شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

عبور اتریوم از این مقاومت‌ها می‌تواند موجب افزایش ۱۰ درصدی قیمت و رسیدن آن به مقاومت ۲۷۰۰ دلاری شود.

احتمال خروج قیمت دوج‌کوین از محدوده جانبی و افزایش ۲۲ درصدی آن!

قیمت دوج‌کوین در یک محدوده جانبی در حال حرکت است و عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است. بیش از یک ماه است که قیمت DOGE بین سطوح ۰.۰۸۷ و ۰.۰۷۵۳ دلار در حال حرکت است که نشان می‌دهد گاوها و خرس‌ها در به دست آوردن دست برتر در بازار، دچار مشکل هستند.prediction-eth-doge-sui-price

با این حال، طبق داده‌های اخیر شرکت تحلیلی اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، شبکه دوج‌کوین شاهد ایجاد بیش از ۸۹۰ هزار آدرس جدید در طول هفته گذشته بوده است.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که ۸۶ درصد از این کاربران جدید، مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی کیف پول خود، تراکنش انجام می‌دهند که نشان‌دهنده فعالیت بالا در این شبکه است.

اگر این داده‌های مثبت امکان شکستن مقاومت ۰.۰۸۷ دلار را تقویت کند، قیمت دوج‌کوین سکوی پرشی مناسبی برای رشد ۲۲ درصدی و رسیدن به سطح ۰.۱۰۶ دلار خواهد داشت.

تشکیل الگوی ستاره صبحگاهی در چارت قیمت سویی!

در پی نوسانات مداوم بازار ارزهای دیجیتال، توکن SUI رشد قابل توجهی را تجربه کرد و قبل از اصلاح، به سطح ۱.۶۵ دلار رسید.prediction-eth-doge-sui-price

این اصلاح باعث کاهش ۱۳.۷ درصدی ارزش توکن در طول یک هفته و تشکیل کف بالاتر در ۱.۳۸۷ دلار شد. در حال حاضر، قیمت SUI در سطح ۱.۴۳ از حمایت خریداران برخوردار است و در محدوده ۱.۴۹ دلار معامله می‌شود.

فعالیت خریداران منجر به افزایش ۴.۳ درصدی قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته شد و زمینه را برای ایجاد یک الگوی برگشتی صعودی شناخته‌شده به نام ستاره صبحگاهی فراهم کرد.

این الگو نشان‌دهنده افزایش قریب‌الوقوع قیمت و قدرت یافتن خریداران در بازار است. در صورت ادامه قدرت‌نمایی خریداران، قیمت SUI در هفته‌های آینده افزایش ۱۲ درصدی را تجربه خواهد کرد و به ۱.۶۹ دلار خواهد رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments