تعداد کاربران بیت کوین پس از پشتیبانی پی پال از آن سه برابر می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پشتیبانی سرویس پرداخت آنلاین پِی‌پال (PayPal) از ارزهای دیجیتال، می‌تواند قیمت بیت کوین را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا تعداد کاربرانی که قادر به استفاده از این ارز دیجیتال خواهند بود، سه برابر می‌شود.

پس از انتشار اخبار مربوط به ورود سرویس پرداخت آنلاین پِی‌پال به دنیای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت‌کوین با یک جهش قابل‌توجه از ۱۳ هزار دلار عبور کرد و به بالاترین رقم خود در سال ۲۰۲۰ میلادی رسید. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با یک افزایش قیمت ۱۰ درصدی، با قیمت ۱۳۱۰۰ دلار در صرافی‌ها معامله می‌شود.

اخبار ارائه‌ی خدمات رمزارزی توسط پِی‌پال دو هفته پس از آن منتشر می‌شود که اسکوئر (Square)، یکی دیگر از ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات پرداخت، از سرمایه‌گذاری تقریباً یک درصد از دارایی‌های خود بر روی بیت‎کوین خبر داده بود. به گفته‌ی لانره جاناتان ایگ (Lanre Jonathan Ige)، محقق ارزهای دیجیتال، روند مداوم سرمایه‌گذاری‌های کلان در ایجاد علاقه‌ی سازمان‌ها به بیت‌کوین مؤثر خواهد بود.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

با این حال، انتشار اخبار مربوط به پشتیبانی سرویس پرداخت پِی‌پال از ارزهای دیجیتال، بیشتر از سازمان‌ها موجب استقبال هر چه بیشتر توده‌ی مردم از بیت‌کوین می‌شود. به این دلیل که پِی‌پال می‌تواند بیت‌کوین را به‌عنوان روشی برای سرمایه‌گذاری در حال حاضر و روشی برای پرداخت در آینده، در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهد.

با توجه به داده‌های موجود، بیت‌کوین در حال حاضر بیش از ۱۸۷ میلیون کاربر دارد. ویلی وو (Willy Woo)، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، خاطر نشان کرد که این رقم در مقایسه با ۴۸۷ میلیون کاربر سرویس پِی‌پال بسیار کمتر است.

تعداد کل کاربران بیت‌کوین. منبع: Twitter

در حالی که فعلاً فقط خرید، فروش و نگهداری بیت‌کوین از طریق سرویس پِی‌پال امکان‌پذیر است، این شرکت اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱ میلادی، گزینه‌های پرداخت و نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال را نیز اضافه خواهد کرد. در این صورت، اعتبار بیت‌کوین به‌عنوان روشی برای پرداخت و انتقال وجوه بسیار افزایش خواهد یافت.

علاوه‌براین، انجام معاملات بیت‌کوین از طریق پِی‌پال و سایر پلتفرم‌های متمرکز می‌تواند به کاهش ازدحام در بلاکچین بیت‌کوین نیز کمک کند. بنابراین، از بلاکچین بیت‌کوین تنها می‌توان برای معاملات بزرگتر که به امنیت بیشتر، شفافیت یا اثبات مالکیت غیرقابل تغییر نیاز دارند، استفاده کرد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments