دادگاه، تلگرام را از عرضه ارزمجازی گرام در خارج از آمریکا نیز منع کرد!

دادگاه اجازه توزیع شبکه بلاکچین تون و ارزمجازی گرام را به تلگرام نمی‌دهد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک قاضی نیویورکی حکمی مبنی بر منع صدور توکن گرام تلگرام در تمامی آمریکا و خارج از آن صادر کرد!

یکم آپریل قاضی محلی آمریکا P. Kevin Castel در واکنش به درخواست شرکت پیامرسانی رمزنگاری‌شده تلگرام درخصوص حکم اولیه که در 24 مارس توسط دادگاه صادر شده بود، به این درخواست پاسخ داد. او تلگرام را از توزیع ارزدیجیتالش به کاربران غیرآمریکایی در طرح عرضه اولیه گرام که در 2018 اعلام شده بود منع کرد.

تقریبا 1.27 میلیون دلار بودجه برای تامین مالی توسعه شبکه باز تلگرام (TON) توسط سرمایه‌گذاران خارجی هزینه شده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

قاضی Castel درکنار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است.

دادگاه در طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قرار گرفته که مخالفت‌هایی را در جواب درخواست تلگرام برای شفافیت مطرح کرده بود.

قاضی Castel گفت که تلگرام هیچ مخالفتی در اجرای دستور منع اولیه نسبت به اتهام خود نداشته است و همچنین دستور تعریف شده، که تلگرام را از رساندن ارز دیجیتال Gram به هر شخص یا نهادی منع کرده بود، از اکتبر 2019 به این شرکت ابلاغ شده است.

دادگاه پیشنهاد تلگرام را رد می‌کند.

دادگاه، با ادعای تلگرام که گفته بود می‌تواند حفاظت‌های امنیتی را برای جلوگیری از دسترسی سرمایه‌گذاران آمریکایی به توکن Gram اجرا کند، قانع نشد و این پیشنهاد را نپذیرفت.

قاضی یادآور شد که تلگرام نتوانسته چگونگی کار این حفاظت‌های امنیتی برای ایجاد اصلاحات قانونی در توافقات فروش Gram در سال 2018 را توضیح دهد. دادگاه همچنین افزود که بلاکچین تون برای این طراحی شده تا ناشناس باقی ماندن افرادی که Gram را خرید و فروش می‌کنند تضمین کند. پس هرگونه حفاظتی که با وجود آن فقط یک خریدار اولیه خارجی بتواند گرام را خریداری کند، در دنیای واقعی قابلیت اجرا شدن صحیح را نخواهد داشت.

قاضی همچنین تاکید کرد که درخواست تلگرام مدت‌ها بعد از به اتمام رسیدن بررسی‌های قبل از صدور دستور اعلام شد. به همین دلیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار نتوانست کارایی قوانین ارائه شده توسط شرکت را بسنجد.

به هر حال احتمال توزیع تون وجود دارد.

جامعه تون اعلام کرده است که شبکه خود را با وجود قوانین وضع شده توسط دادگاه، توزیع خواهد کرد. به نمایندگی از این جامعه، Fedor Skuratov در 26 مارس به کوین‌تلگراف گفت: “جامعه تون انتظار شنیدن چنین سناریویی را داشت.”

با توجه به اظهارات Skuratov “هیچکس نمیتواند از انتشار و توزیع تون جلوگیری کند؛ چراکه تون یک راه حل منبع باز و غیرمتمرکز است.”

Skuratov همچنین اضافه کرد: “در حال حاضر، دو شبکه مختلف درحال تست هستند و در این بین حداقل یک گروه درحال برنامه ریزی برای انتشار است.”

منبع خبر: https://cointelegraph.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments