شرکت MicroBT بزرگترین کارخانه تولید ماینر را تاسیس می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز جمعه، میکروبت (Microbt)، سازنده‌ی تجهیزات ماینینگ بیت کوین که اقامتگاه آن در چین است، از برنامه‌هایی برای ساخت یک کارخانه‌ی برون‌مرزی خبر داد که دستگاه‌های واتس ماینر (Whatsminer) و قطعات مورد نیاز آمریکای شمالی را تولید می‌کند. این شرکت، خبر شعبه‌ی جدید خود را همزمان با خبر شراکت اخیر خود با شرکت نیویورکی Foundry Digital LLC اعلام کرد.

تجهیزات واتس ماینرِ میکروبت طی سال‌های اخیر به محبوبیت دست یافته‌اند و این شرکت توانسته است سهم بزرگی از فروش دستگاه‌های ماینینگ را به خود اختصاص دهد. در روز 25 سپتامبر، شرکت میکروبت شراکت خود با Foundry را اعلام کرد و با جزییات توضیح داد که با یک شرکت از آسیای شرقی قرارداد بسته است تا لوازم واتس ماینر را برای مشتریان آمریکایی بسازد.

میکروبت در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی عنوان کرد که شراکت با Foundry و تولید برون‌مرزی تجهیزات، جای پای ما را در آمریکای شمالی محکم می‌کند. همچنین شرکتی که در آسیای شرقی واقع شده است، به آمریکایی‌ها اجازه می‌دهد تا خرید خود را بدون مالیات ناشی از جنگ سرد میان چین و آمریکا انجام دهند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

هنگامی که اشخاص و شرکت‌های مقیم آمریکا از چین دستگاه‌های ماینر می‌خرند، باید 25% تعرفه‌ی گمرکی پرداخت کنند.

بیانیه‌ی مذکور ادامه می‌دهد:

به عنوان بخشی از این شراکت جدید، Foundry اولین دریافت‌کننده‌ی محموله‌های جدید M30S خواهد بود که میکروبت قصد دارد در آسیای شرقی تولید کند.

جیانگ‌بینگ چن (Jiangbing Chen)، مدیر ارشد عملیاتی میکروبت طی این بیانیه اظهار داشت:

ما به همکاری تنگاتنگمان ادامه خواهیم داد تا بتوانیم ماشین‌آلات و خدمات پس از فروشی با بالاترین کیفیت را برای مشتریان آمریکای شمالی فراهم کنیم. این امر نه تنها به غیرمتمرکز شدن هش ریت بیت کوین کمک می‌کند، بلکه شبکه‌ی جهانی را هم امن‌تر می‌کند.

پیش از این خبر، در روز 10 سپتامبر خبر همکاری بیت مین (Bitmain) با Foundry به صورت رسمی اعلام شد. بیت مین هم با راه اندازی یک فروشگاه در مالزی و همکاری اخیر خود با Core Scientific که 17 سپتامبر علنی شد، خریداران آمریکای شمالی را تحت نظر دارد. این دو شرکت قصد دارند که با همکاری یکدیگر، یک مرکز برای تعمیر تجهیزات ماینینگ را در آمریکای شمالی بنا کنند تا مدت زمان از کار افتادن ماشین‌آلات به طرز چشمگیری کاهش یابد.

ماینینگ، طبق سومین مطالعه‌ی جهانی بنچمارک ارز دیجیتال که توسط دانشگاه کمبریج منتشر شد، در حال رسیدن به یک مقیاس صنعتی است. همکاری Foundry با میکروبت و همچنین فروشگاه برون‌مرزی مورد بحث، نشان دهنده‌ی امید به افزایش قابلیت‌های ماینینگ در آمریکای شمالی است.

طی ماه‌های گذشته، شرکت‌های ماینینگ آمریکایی و کانادایی، مقادیر زیادی تجهیزات ماینینگ را از سازندگان چینی خریداری کرده‌اند. شرکت‌هایی از قبیل ماراتن (Marathon)، Hut8 و رایوت بلاک چین (Riot Blockchain)، همگی خبر از خرید ماینرهای نسل بعدی از بیت مین و میکروبت را داده‌اند.

مایک کولیِر (Mike Colyer)، مدیرعامل Foundry، بیان کرد:

با این همکاری و قابلیت‌های ارتقاء یافته‌ی میکروبت برای تولید، مشتاقیم که به تسهیل کردن فرایند خرید و تحویل آخرین نسل سخت‌افزارهای ماینینگ بیت کوین به مشتری‌هایمان که مؤسسات ماینینگ در آمریکای شمالی هستند، ادامه دهیم.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments