زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوچ دسته‌جمعی کارمندان، از مایکروسافت به متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت متا (Meta) که همان فیسبوک سابق است، به شدت در حال کار بر روی پروژه متاورس و به قولی دنیای متاورس است. این شرکت در حال جذب افراد با استعداد و توانمند در زمینه متاورس است.

شرکت بزرگ مایکروسافت (Microsoft)، حدود 100 کارمند خود را به همین دلیل از دست داده است! کارمندان شرکت‌های بزرگ مانند Microsoft در حال از دست دادن نیروی‌ انسانی خود هستند، زیرا کارمندان‌شان به شرکت متا جذب می‌شوند.

در چند ماه گذشته و پس از اعلام شرکت فیس‌بوک (Face Book) مبنی بر تغییر نام و برند شرکت، حدود 100 کارمند شرکت مایکروسافت به شرکت متا پیوسته‌اند! به نظر می‌آید که نبرد بر سر دنیای متاورس بسیار جدی است!

شرکت مایکروسافت نیز، پروژه‌ای به‌نام Vortex که در زمینه متاورس فعال است، راه‌اندازی کرده است. اکثر شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه تکنولوژی، در حال نبرد برای تعیین رهبر آینده دنیای متاورس هستند!

گزارش‌ها حاکی از این است که کارمندان شرکت مایکروسافت به دلیل حقوق بیشتر، راهی شرکت متا شده‌اند! همچنین خبر‌هایی از فعالیت شرکت اپل در زمینه متاورس نیز به گوش می‌رسد. شرکت‌های دیگری که در این زمینه فعال هستند، عبارتند از شرکت انویدیا (Nvidia)، شرکت اسکوئر(Square)  و شرکت والت دیزنی (Walt Disney) که به تازگی یک اختراع در زمینه متاورس نیز به ثبت رسانده است.

با توجه به افزایش فعالیت شرکت‌های مختلف در زمینه دنیای متاورس و جلب توجه عموم جامعه به این مسئله، احتمالا دهه آینده برای متاورس و حتی ارز‌های دیجیتال بسیار حیاتی باشد. ارز‌های دیجیتال قطعا نقش عظیمی در این دنیای جدید ایفا خواهند کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

تنها چیزی که منو میترسونه در حال حاضر. ندونستنه