ملکه پاپ هم وارد متاورس شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدونا، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی که به «ملکه پاپ» مشهور است، جدیدترین هنرمندی است که یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) از کلکسیون کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل (Bored Ape Yacht Club) را به ارزش بیش از نیم میلیون دلار خریداری کرده است. این ستاره ۶۳ ساله دنیای پاپ با انتشار توییتی اعلام کرد که پس از خرید میمون شماره ۴۹۸۸ این کلکسیون، وارد دنیای متاورس شده است.

به گزارش وبسایت کریپتو پوتی‌تو، مدونا تراکنش خرید این میمون را از طریق MoonPay، متولی و پردازشگر پرداخت ارزهای دیجیتال که به عنوان سرویسی برای خرید رمزارزها و توکن‌های NFT توسط افراد مشهور فعالیت می‌کند، انجام داده است. اسنوپ داگ، گانا (خواننده) و چندین خواننده و رپر معروف دیگر، از جمله مشتریان مشهور این سرویس هستند.

علی‌رغم اینکه هنرمندان معروف زیادی به طور فزاینده قدم به دنیای NFTها می‌گذارند، بسیاری از طرفداران مدونا از پست اخیر این خواننده راضی نبودند، برخی آن را اقدامی ناامیدکننده خواندند و حتی عده‌ای از او خواستند که این پست را حذف کند!

اولین فعالیت‌های این ستاره پاپ در صنعت ارزهای دیجیتال به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد، زمانی که او با شرکت بلاکچینی ریپل، به رهبری برد گارلینگهاوس، برای جمع‌آوری سرمایه برای کودکان یتیم در میامی همکاری کرد.

با آخرین اقدام خود، مدونا به لیست در حال رشد افراد مشهوری می‌پیوندد که اقدام به خرید میمون‌های این کلکسیون کرده‌اند. همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، جاستین بیبر، خواننده و نوازنده کانادایی، اخیرا دو میمون از این کلکسیون را به ارزش ۴۷۰ هزار دلار و ۱٫۳ میلیون دلار خریداری کرد. مارشال مدرز که بیشتر با نام امینم شناخته می‌شود، هم میمون شماره ۹۰۵۵ این کلکسیون را با قیمت ۴۶۲ هزار دلار خریداری کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments