صرافی کراکن موفق به دریافت مجوز بانک رمزارزی در آمریکا شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایالت وایومینگ آمریکا اولین مجوز بانکی را به صرافی رمزارز کراکن اعطا کرد.

کراکن مجوز خدمات بانکی سنتی زیادی به همراه فعالیت در قالب صرافی رمزارز را دریافت کرد. ایالت وایومینگ این مجوز را تحت عنوان موسسه سپرده‌گذاری با مقاصد ویژه (SPDI) که به طور خاص برای فعالیت در حوزه رمزارز شکل یافته، داده است.

امتیازات ویژه برای مشتریان کراکن

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

وایومینگ تنها ایالت آمریکا است که اساسنامه (SPDI) را در قوانین بانکی خود لحاظ کرده است. SPDI یک بانک امانی است که تمام اختیارات بانک معمولی به جز اعطای وام از سپرده‌گذاری‌ها را دارد.

بانک‌های SPDI باید 100% ذخیره سپرده‌های فیات را نگه دارند.

نام جدید بانک به طور موقتی کراکن فایننشال است. همچنین این صرافی لوگوی جدیدی که معرف برند جدید است را عرضه کرده است.

در حال حاضر اساسنامه بانکی به کراکن اجازه ورود به زیرساخت‌های پرداخت فدرال را می‌دهد. در آینده کاربران از شماره حساب کراکن فایننشال خود به منظور دریافت حقوق، پرداخت قبوض یا انتقال پول استفاده خواهند کرد.

همچنین این اساسنامه به شرکت اجازه صدور امنیت مالی برای دارایی دیجیتال را می‌دهد. بنابراین، یک صندوق متقابل مبتنی بر بیت کوین و دوج کوین دور از دسترس نیست. این بانک می‌تواند رویای کاربران رمزارز باشد.

اکنون کاربران این صرافی می‌توانند به طور مستقیم از حساب خود، رمزارز دریافت کنند. بنابرین نیازی به حساب بانکی و رمزارز مجزا وجود ندارد. این یک پیشرفت بزرگ در کسب خرد رمزارزها محسوب می ‌شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments